לאונה סטיבנסון מרותקת למיטתה. כאשר היא מבקש מהמרכזנית לקשר אותה לבעלה, היא שומעת במקרה שיחה בין שני גברים המשוחחים על רצח עתידי. החרדה שאוחזת בה מובילה אותה לחשוף פרשת פשע בעלת השלכות טרגיות. לבמאי אנטול ליטבק אולי אין את האלגנטיות של היצ'קוק שידע כיצד להשתמש בגיבור משותק כדי ליצור מותחן קלאסי ("חלון אחורי", שנעשה ב-1954) אבל יש לו אנרגיה ותעוזה: "טעות במספר" הוא פילם נואר על ספידים, זריז, מפותל ועם שימוש מירבי במאפיינים הסגנוניים של הז'אנר ששיאם הוא פלאשבק בתוך פלאשבק. סטנוויק היתה בת 41 כשעשתה את הסרט, והגלישה לשלב חדש בקריירה ניכרת. היא שוב מגישה כאן גיבורה שלא לוקחת שבויים, או לפחות כך נדמה לה.