שלישי | 16.04.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
20:00
20:30
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

במערב אין כל חדש

בימוי: אדווארד ברגר
| 148 דקות

התלהבותם של קבוצה של חברים צעירים שמתגייסים לקראת סוף מהל"ע הראשונה נתקלת במהירות במציאות המדממת של החזית. העיבוד גרמני לרומן הקלאסי הופכת את הרומן לספקטקל קולנועי ומביאה למסך תמונות מהממות ביופיין ואכזריותן. חווית הצפיה מפעילה היטב את החושים והרגשות ומעלה את השאלה המוסרית בדבר המתח שבין אסתטיקה לאתיקה. 

היה שלום, מר הפמן

בימוי: פרד קאבייה
| 115 דקות

פריז 1940. בעל חנות תכשיטים יהודי מציע לעובד שלו לקבל בהשאלה את החנות בשעה שהוא עצמו מתחבא במרתף. היפוך התפקידים בין השניים מוליד משחק כוח שבוחן את עמוד השדרה המוסרי של משתתפיו. הופעה מאופקת ושקטה של האנסמבל מביאה למסך מותחן פסיכולוגי שהופך את הלב.

תראו אותם רצים

בימוי: טום ג'ורג'
| 96 דקות

לונדון, שנות החמישים. בתאטרון האמבסדור מתרחש רצח, בדיוק בזמן מסיבה שבה משתתפים יוצרי ההצגה המיתולוגית "מלכודת עכברים" שכתבה אגתה כריסטי. קומדיה בלשית אלגנטית ומהנה ביותר.

אמסטרדם

בימוי: דיוויד או ראסל
| 134 דקות

שלושה חברים יוצאים ממלה"ע הראשונה ומבלים כמה שנים באמסטרדם של שנות העשרים. הם נפגשים שוב באמריקה של שנות השלושים כשפיתולי העלילה מובילים אותם להתחקות אחר קנוניה להפיל את הנשיא רוזוולט ממשרתו. עם שורה ארוכה של כוכבים והמיומנות הקולנועית של ראסל, התוצאה "מזכירה כינוס משפחתי שבניגוד למקובל אתה נורא נהנה בו"  (דובדבני, טמקא).

לזלי היקרה

בימוי: מייקל מוריס
| 119 דקות

בסגנון שמזכיר את מיטב הקולנוע האמריקאי העצמאי של שנות השבעים, "לזלי היקרה" הוא דרמה שעוקבת אחר נסיונותיה של אישה לגאול את חייה אחרי שבזבזה את הכסף שזכתה בלוטו ואת האהדה שנתנו לה חבריה ומשפחתה. 

אמילי

בימוי: פרנסס אוקונר
| 130 דקות

על ערש דווי, אמילי ברונטה נשאלת בידי אחותה שרלוט על ההשראה לרומן "אנקת גבהים" – יצירת המופת המסתורית שהותירה אמילי אחריה. מכאן חוזרת העלילה לנקודות מפתח בחייה של אמילי. דרכן  ובעזרת אמצעים וויזואלים הנופים, הפנים והדרך שהמצלמה מתבוננת בהם בשילוב של סקרנות ומלנכוליה - נפתח, אולי, חלון אל נפשה החד פעמית.