שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מעשה פלאים

בימוי: טוד היינס
| 117 דקות

בן ורוז אמנם חיים בעולמות שונים מאוד, אבל הם חולקים חלום אחד משותף - שחייהם יראו אחרת. בן משתוקק להכיר את אביו, אותו מעולם לא פגש, ורוז מבלה את ימיה במעקב אחרי כוכבת קולנוע זוהרת ומסתורית. כשבן מוצא רמז על זהות אביו בביתו, ורוז נתקלת בכותרת מלהיבה בעיתון, יצאו שני הילדים למסע חיפוש מסתורי ופלאי, שישנה את חייהם... 

אושן 8

בימוי: גארי רוס
| 120 דקות

דבי אושן, אחותו של דני אושן, משתחררת מהכלא ומגייסת את הצוות הנשי המושלם לשוד הגדול ביותר של המאה – ערב הגאלה השנתי במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. ב-2001 יצר סטיבן סודרברג את טרילוגיית "אושן" ועכשיו מגיעה הגרסה הנשית עם הכוכבות של הוליווד (בולוק, בלנשט, האת'ווי, בונהם־קרטר, ריהאנה ואחרות). 

העודף בשבילך

בימוי: רייצ’ל ישראל
| 94 דקות

דיוויד מגיע לקבוצת תמיכה באוטיסטים אחרי שהעליב שוטר. כאן הוא פוגש את שרה, ולמרות שבתחילה הוא מתנשא עליה, הוא מפשיר בהדרגה אל מול ההשלמה שלה עם הלקות של שניהם ועם גישתה החיובית לחיים. מכאן צומחת קומדיה רומנטית מהנה. 

בית בגליל

בימוי: אסף סבן
| 80 דקות

הזוגיות של גילי ויערה נקלעת למשבר על רקע החלטתם לעזוב את תל־אביב ולעבור לצפון, כדי לבנות את ביתם ביישוב קהילתי קטן על ראש הר בגליל. לאורך תהליך הבנייה, גילי ויערה נאלצים להתמודד עם הפער הנפער בין הפנטזיה למציאות.

שאהבה נפשי

בימוי: סבסטיאן לליו
| 114 דקות

אחרי שאביה, הרב של קהילה חרדית בלונדון, נפטר במפתיע, מחליטה רונית לחזור להלוויה. כאשר עזבה, היה זאת בעקבות קשר הדוק מדי עם חברתה הטובה אסתי. המפגש המחודש בין השתיים מצית רגשות ששככו. סבסטיאן לילו (“אשה פנטסטית”) בודק שוב את הגבולות שבין חירות (מינית) לבין קונפורמיות קהילתית. 

דרייבר

בימוי: יהונתן אינדורסקי
| 92 דקות

לנחמן יש דרך מעניינת להתפרנס, בלילות הוא מסיע כל מיני נזקקים לבתיהם של נדבנים בבני ברק. בדרך הוא מלטש איתם את הסיפור שלהם, כדי שיצליח לפתוח לבבות וארנקים. חוץ מזה הוא מגדל את בתו, לאחר שאשתו נטשה אותם, ומחפש עוד ועוד סיפורים שיסייעו לו בפרנסתו.

חנות הספרים

בימוי: איזבל קוישט
| 113 דקות

השנה היא 1959, המקום הוא עיירה אנגלית אי שם. פלורנס קנתה כאן בית ישן והיא מתכוונת לפתוח בו חנות ספרים. אלא שגבירה מקומית מתנגדת לרעיון ומערימה מכשולים בדרכה. אוהדים לרעיון יימצאו לפלורנס בדמותם של נערה צעירה ממשפחת צווארון כחול, וגבר לא צעיר הצמא לקצת רומנטיקה. 

אהבתה מרתיחה את מי האמבט

בימוי: ריוטה נאקאנו
| 125 דקות

כאשר אשה מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את אביה הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ השמפחתי. כיוטה נאקאנו יוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן.