פטריציה רג'יאני פוגשת באיזו מסיבה במילאנו את מארציו גוצ'י ומיד כל חושיה מתחדדים. הוא כרטיס היציאה שלה מעסקי המשאיות של אביה לטובת אופנת העילית. מכאן והלאה היא מנווטת את עצמה בתוך תככי איפרית הביגוד, במה "שמתחיל כסרט בורקס, נמשך כטלנובלה ומסתיים כמותחן מאפייה" (אבנר שביט). אל תבהלו מהסופרלטיבים האלו: ראשית הם מבטיחים עלילה תוססת שלא מתייבשת כמו צבע על קיר, ושנית – העלילה הזו נענית לשרביט הבימוי המיומן של רידלי סקוט. הוא אמנם בעשור התשיעי לחייו, אבל לביים הוא לא שכח. נדמה שהוא נהנה במיוחד מהשילובים שמציע הסרט בין ז'אנרים ומשלבים ומגיש רכבת הרים פרועה שכיף להתמסר לה.