הקרנות נוספות של הסרט
על הקשר ההדוק בין מוזיקה לבין אקשן, איך בחירת הפסקול הנכון יכולה לעשות או להרוס סצינת אקשן, למה סצינות אקשן טובות הן כמו נאמברים במחזמר – ואיך אדגר רייט לקח את כל זה לשלב הבא. מרצה: דורון פישלר (“עין הדג")
על הקשר ההדוק בין מוזיקה לבין אקשן, איך בחירת הפסקול הנכון יכולה לעשות או להרוס סצינת אקשן, למה סצינות אקשן טובות הן כמו נאמברים במחזמר – ואיך אדגר רייט לקח את כל זה לשלב הבא. מרצה: דורון פישלר (“עין הדג")
בייבי הוא כינויו של נהג שודים צעיר העובד בשירותו של דוק, אימפרסריו של מבצעי שוד נועזים. כשבייבי עומד לפרוש, כשהוא בדיוק פוגש מלצרית חמודה ומתאהב – כמו כל קלישאות הז’אנר – העניינים מסתבכים בשוד אחרון. אדגר רייט, אחד הקולות המבריקים של העשור האחרונים עם סרטים שמשכללים ז’אנרים מוכרים, לוקח את סרטי השוד והופך אותם למיוזקל. לגיבור שלו הוא תוקע אוזניות ומינימום דיאלוגים, את הפסקול ממלא בלהיטים ואת המכונית הופך לג’ון טרבולטה. התוצאה היא סרט זריז, צבעוני ומהנה מאד. “מומלץ מאד לא לוותר” (ארז דבורה, טמקא).