ראשון | 08.09.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
16:00
6pm
18:00
8pm
20:15
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

הכל בסדר עם ג'ורג'י

בימוי: שרלוט ריגן
| 84 דקות

ג'ורג'י בת ה-12 גרה לגמרי לבד באחד הפרברים הפחות זוהרים של לונדון. היא מפרנסת את עצמה בעזרת גניבה וסחר של אופניים, יחד עם חברה הטוב עלי. כאשר לחייה נכנס ג'ייסון, בחור צעיר ולא לגמרי אפוי שטוען שהוא אביה, צריכים השניים ללמוד להכיר זה את זו ולבדוק אם החיים כמשפחה אפשריים...

גן קופים

בימוי: אבי נשר
| 121 דקות

חניכה, העמדת פנים, דימוי עצמי והשלמה עומדים במרכזו סרטו של אבי נשר שעלילתו עוסקת בסופר המתכונן למחקר האקדמי שייכתב על עבודתו ויעניק לו את הגושפנקא הראויה לו. נשר מביים ביד בוטחת, ומגיש דרמה מוצקה הנהנית מהופעות נוגעות ללב של האנסמבל.

אי של שפיות

בימוי: ניקולא פיליבר
| 109 דקות

הזוכה הגדול של פסטיבל ברלין לשנת 2023 הוא סרט תעודה על מקום בלתי שגרתי: זהו ה"אדמנט", מעון יום למבוגרים המתמודדים עם הפרעות נפשיות, שצף על נהר הסן. הבמאי ניקולא פיליבר פקד את המוסד לביקורים ממושכים ורכש את אמונם של המטופלים ואנשי הצוות. הוא תיעד במצלמתו את חיי היומיום במקום, והתוצאה היא פנינה דוקומנטרית שכובשת את הלב וגם צובטת אותו.

רוצחי פרח הירח

בימוי: מרטין סקורסזה
| 206 דקות

סדרת רציחות של בני שבט האוסייג' באוקלוהומה, שאדמותיהן עשירות בנפט, מולידה חקירה משטרתית שעתידה לסחרר את חייהן של שלושה: מגדל בקר ותיק, אחיינו הצעיר וזוגתו, בת השבט. סקורסזה מגיש אפוס היסטורי רחב יריעה שבמרכזו הפער בין הפשטות של תאוות הבצע למימד האנושי הכרוך במימושה.

חיי אהבה

בימוי: קוג'י פוקאדה
| 123 דקות

טאיקו וג'ירו גרים בשכונה ידידותית ועוטפת עם בנה של טאיקו בן ה-6. כאשר טרגדיה מכה במשפחה הצעירה, בעלה לשעבר של טאיקו, פארק, חוזר לחייה. פארק – גבר ממוצא קוריאני שנטש אותה ואת בנם לפני שנים. קוג'י פוקאדה, אחד הקולות המבריקים בקולנוע היפני, שם במרכז העלילה תא משפחתי, גם כאן מתחת לחזות השלווה מסתתרת סערה שתסחוף אותנו לתוך מערבולת רגשית שבמרכזה דמויות פגומות המצליחות לעורר בנו הבנה ואהדה.