חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

תמונה משפחתית

בימוי: פול דאנו
| 104 דקות

לאחר שג'רי מאבד את עבודתו ויוצא להיאבק בשריפות הענק המשתוללות מחוץ לעיירה, בנו הצעיר מקבל על עצמו את תפקיד המבוגר ומשתדל לשמור על שגרת הבית, בעוד אמו  מנסה לדאוג למשפחה בדרכים אחרות. דרמה אלגנטית ורגישה “דיוקן אימפרסיוניסטי כמעט של זמן, מקום והמשפחה שבתוכם”. (אורי קליין, “הארץ”).

גאולה

בימוי: יוסף מדמוני, בועז יהונתן יעקב
| 104 דקות

מנחם, בעבר סולן כריזמטי של להקת רוק, הוא היום חוזר בתשובה, אב לילדה בת שש. כדי לממן טיפול חדשני ויקר למחלה של בתו, הוא מאחד את להקתו לסיבוב הופעות אחרוןהמסע להצלת הבת הופך למסע להצלת האב, ומנחם מבין שבלי חיבור מחודש לעבר ולמוסיקה שלו הוא לא ימצא גאולה.

ילד מחוק

בימוי: ג'ואל אדגרטון
| 114 דקות

ג'ארד, בנו של כומר בפטיסטי בעיירה אמריקאית קטנה, מוצא מהארון מול הוריו וניצב מול אולטימטום – או שיעבור טיפול המרה, או שיוגלה ויוחרם לצמיתות. דרמת התבגרות מרגשת על יציאה מהארון ועל מסעו של צעיר אחד לקראת קבלה עצמית.

המשפחה שלי

בימוי: היראקוזו קורה אדה
| 121 דקות

כדאי להתמסר לסרטו של היראקוזו קורה אדה, שבדרכו החכמה מציע מבט מקורי על הורות ומשפחה. הסרט נפתח כאשר זוג יפני מחליט לארח בביתם ילדה שנמלטה מההורות הרעילה בביתה. “עם עדינות רגשית וצניעות סגנונית, שיתפוס אתכם בלתי מוכנים כאשר כל עוצמתו תתדפק לפתע מולכם” (לוס אנג’לס טיימס). 

לזרו השמח

בימוי: אליצ'ה רורוואכר
| 125 דקות

אי שם באיטליה הכפרית, לזרו מתפרנס במטעיה של ענקית טבק אזורית – המרקיזה דה-לונה. כאשר בנה טנקרדי מגיע לבקר בשטח, הוא נשבה בקסמו של הפועל ומשיל מעליו את חזותו העירונית המנוכרת. אליצ'ה רורוואכר עוסקת שוב במפגש הנפיץ בין החיים הכפריים הפשוטים לבין המודרניות, ולוקחת אותנו להרפתקאה קולנועית מפתיעה.

פרה אדומה

בימוי: ציביה ברקאי-יעקב
| 91 דקות

בני בת ה-17 חיה לבדה עם אביה בהתנחלות בסילואן שבמזרח ירושלים. ככל שאביה שוקע בתוכניות לבניין בית המקדש השלישי  – היא מתקרבת ליעל, בת שירות לאומי שהכירה. הקשר בינה לבין אביה מתחיל להיסדק.

אפ־סייד

בימוי: ניל ברגר
| 126 דקות

דל הוא אסיר משוחרר מהברונקס. כדי להראות לקצין המבחן שהוא לא מקרה אבוד הוא הולך לראיון עבודה אצל פיליפ, ביליונר מלב מנהטן שהפך למשותק בתאונת סקי ועכשיו מחפש מטפל. החיבור בין שני ההפכים האלו מלמד את שניהם שיעור על החיים וערכם. 

מרי מלכת הסקוטים

בימוי: ג’וזי רורק
| 122 דקות

אחרי מותו של הנרי ה־8, הובילו ענייני הירושה להכתרתה של אליזבת הפרוטסטנטית. מרי סטיוארט, בת אחותו של הנרי, מלכת סקוטלנד הקתולית, טענה לזכותה על הכתר האנגלי. שתי המלכות היו רק עסוקות בתככים שבין הממלכות, בפוליטיקה הפנימית וצי של יועצים שעסוקים בלהגביר להן מה טוב עבורן. דרמה היסטורית מעולה שעתידה לככב בעונת האוסקרים הקרובה.