רביעי | 08.05.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
16:00
6pm
8pm
9pm
21:00
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

לה לה לנד

בימוי: דמיאן שאזל
| 128 דקות

סביב סיפור האהבה בין סבסטיאן, פסנתרן ג‘אז עיקש למיה, שחקנית שחולמת על פריצה בלוס אנג‘לס, “עיר הכוכבים“, יצר דמיאן שאזל (“וויפלאש“) את המיוזקל שלפנינו, אחד הסרטים הגדולים של השנים האחרונות. יצירה עשירה, מבדרת וחכמה שמצליחה להפעיל היטב את החושים והמחשבה. 

ג'קי

בימוי: פבלו לארין
| 101 דקות

שבוע לאחר רצח בעלה, יושבת ג’קי קנדי לראיון עיתונאי. השיחה אודות הרגעים הקטנים והגדולים לצד בעלה מאפשרים מצטברת בהדרגה לדיוקן של אשה המתמודדת עם אובדן אישי ולאומי. סרט מפתיע בעוצמתו: עם תסריט מדויק ועם נטלי פורטמן בתפקיד הטוב ביותר עד היום

לוגאן

בימוי: ג'יימס מנגולד
| 137 דקות

קו העלילה עוקב אחר משימת הפרידה של המוטאנט וולברין, כשהוא יוצא להציל ילדה המתגלה כקרובה אליו יותר מן המשוער. מנגולד מעצב את סרטו כמערבון, נעזר בנופי הפרא של דרום ארה”ב, בהופעות כבירות של ג’קמן וסטיוארט והתוצאה היא “סרט גיבורי על יצירתי ואמיץ” (הטלגרף). 

נדיה שם זמני

בימוי: טובה אשר
| 115 דקות

מאיה גולדווסר, כוראוגרפית מצליחה החולקת את חייה עם יואב ושני ילדיהם, היא אישה החיה בזהות בדויה. היא נולדה כנדיה קאביר, בת למשפחה מוסלמית. בחלוף 20 שנה, עברה מתעורר לחיים. 

לא פה, לא שם

בימוי: מייסלון חמוד
| 102 דקות

בדירת שותפות בתל אביב נפגשות לילא, סלמה ונור, שלוש צעירות פלסטיניות ישראליות החיות הרחק מעיני החברה הערבית המפקחת על צעדיהן, ובלב החברה הישראלית הליברלית שלעולם תגדיר אותן כאזרחיות סוג ב׳. סצנת האנדרגראונד הפלסטינית בתל אביב משמשת מרחב פעולה חדש לבדיקת החופש שהן תובעות לעצמן. 

מנצ‘סטר ליד הים

בימוי: קנת לונרגן
| 137 דקות

כאשר אחיו הולך לעולמו, נאלץ לי צ‘נלדר לשוב לעיירת נעוריהם . השיבה הזו כרוכה גם בהתמודדות עם העבר, ועם הסיבה שבשלה עזב את הבית. דרמה משפחתית שהולכת ונפרשת בעדינות ומציגה דמות גברית שכאביה מתגלים בהדרגה.