חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סינמטק לאור הירח

בואו לנצל את הימים האחרונים של הקיץ להקרנות תחת כיפת השמיים בדשא הסינמטק ובגן הפעמון.
כרטיסים: 35 ₪ / מנויים: 25 ₪
*הסינמטק שומר על נהלי התו הסגול והנחיות משרד הבריאות. ניתן להזמין כרטיסים מראש בלבד דרך אתר הסינמטק. לא תתאפשר מכירת כרטיסים במקום. יש לעטות מסכה בכל עת.
הישיבה היא בקפסולות ובאופן אוטומטי המושבים לצידכם יסומנו כלא זמינים על מנת לשמור על מושב ריק ביניכם ובין קהל נוסף.
גן הפעמון
כרטיסים: 35 ₪ / מנויים: 25 ₪

נס במילאנו

בימוי: ויטוריו דה סיקה
| 100 דקות

קשישה חביבה מוצאת תינוק חמוד בגן הירק שליד בקתתה. טוטו מתבגר ועם מות אמו המאמצת מצטרף לשאר תושבי המעברה ויוצא עמם למאבק נגד פרנסי מילאנו, החומדים את אדמות העניים שיושבות על מאגרי נפט. אחת הפנינים הגדולות בתולדות הקולנוע - סרט נפלא, מצחיק, חם ורלוונטי שמזכיר גם בימים אלו את כוחה של סולידריות ואחווה.

גן הפעמון
כרטיסים: 35 ₪ / מנויים: 25 ₪

הכל אודות אמא

בימוי: פדרו אלמודובר
| 100 דקות

מסעה של מנואלה ממדריד לברצלונה, בחיפוש אחר הגבר שעזבה לפני 18 שנה, כדי לספר לו על בנם המשותף, שמעולם לא זכה להכיר את אביו לפני שנהרג בתאונה. אלמודובר כאן בשיאו עם דמויות חד פעמיות, אסתטיקה שופעת, והומור שנון לצד בשלות, והיכולת לחבר כוחות אלו לפצצת רגשות.

גן הפעמון

סרט + מפגש עם הבמאי

הקרנה בנוכחות הבמאי יאיר אגמון. כרטיסים: 35 ₪ / מנויים: 25 ₪

כמו לב שעובד

בימוי: יאיר אגמון
| 50 דקות

סרט על מסע רוחני אישי כושל ומתסכל, שמצליח לספר בתוכו סיפור רחב יותר, על הפסטיבל הפרוע והמופלא שמתרחש באומן מדי שנה, על עשרות אלפי הישראלים שפוקדים את קברו של רבם, על דמותו המסתורית של רבי נחמן, ועל היכולת שלנו כבני אדם, להישיר מבט צלול אל הכשלונות והאכזבות שלנו, ולמצוא בהם נחמה.

גן הפעמון

טרום בכורה

כרטיסים: 35 ₪ / מנויים: 25 ₪

התקופה היפה בחיי

בימוי: ניקולא בדוס
| 110 דקות

בשעה שהנישואים שלו עם מריאן במשבר, ויקטור מוזמן להשתתף במשחק תפקידים שמאפשר לו לשחזר את הרגע שהתאהב בה, לפני ארבעים שנה. האם האפשרות להפוך את הזכרון למציאות ולחיות מחדש את העבר יציתו מחדש גם את האהבה? עם צוות שחקנים מצוין ובימוי סוחף - התוצאה היא סרט נפלא: חכם, מצחיק, שנון ורומנטי. אל תחמיצו!