שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
5pm
17:00
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

מתחת לרדאר 2016

שלושה אחים ומערה

בימוי: תמר טל ענתי
| 60 דקות

בלילה אחד, ברחו הילדים בובי, אנדריאה ועמנואל מביתם שבטוסקנה, והסתתרו מפני הנאצים במערה בלב יער. שבעים שנה אחרי, יוצאים שלושת האחים למסע חיפוש ביער ששינה את גורלם. מסעם נע בין זיכרון ודימיון, על הקו המעורפל שבין היסטוריה לאגדה. 

ביג לבובסקי בטקסס

מרצה: בנימין טוביאס, מבקר הקולנוע של “ידיעות אחרונות”

באש ובמים

בימוי: דיוויד מקנזי
| 102 דקות

כדי להציל את החווה המשפחתית השוקעת, מחליטים האחים טובי וטאנר לשדוד כמה בנקים. אף שיש לו מידה של סימפטיה למצבם, השריף המקומי הותיק, יוצא ללכוד אותם והדרך לעימות היא בלתי נמנעת. “אחד מסרטי הפשע הטובים ביותר שהופקו בשנים האחרונות” (אורי קליין, ‘הארץ’).

Heaven Can Wait

השמיים יכולים לחכות

בימוי: ארנסט לוביטש
| 112 דקות

לאחר מותו, בעומדו על סף הגיהנום, נאלץ הנרי ואן-קליב לשכנע את השטן כי הוא ראוי מספיק כדי להיכנס בשעריו, ומגולל באוזניו את סיפור חייו הצבעוני. עותק משוחזר חדש לקומדיה השנונה של ארנסט לוביטש מ-1943, המשלבת רומנטיקה וחריפות סאטירית. 

בסינמטק

אמרקורד – זכרונות

בימוי: פדריקו פליני
| 127 דקות

רימיני היא עיר הולדתו של פדריקו פליני ומבעד לעיניו של טיטה בן ה–13, בלי אף לא קמצוץ של נוסטלגיה, עולים זיכרונות ימי ילדותו החופפים לימי איטליה הפאשיסטית תחת משטרו של בניטו מוסליני. שלל של דמויות פלינאיות טיפוסיות עוברות לנגד עינינו במצעד של אפיזודות שבו חוגג ומגיע לידי שלמות הסיגנון הקליידוסקופי הייחודי של המאסטר.