שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

ט״ו בLOVE 2022

חופשה בלונדון

בימוי: סטנלי דונן
| 100 דקות

שחקנית תאטרון, שמתקשה למצוא זוגיות, פוגשת בנקאי שרמנטי ונשוי ומניחה לניצוץ להוביל את לבה. הכל יפה בסרט הזה: התסריט שמניח לגיבוריו להתמסר לאהבה בשילוב של בשלות ותשוקה, העיצוב והצילום הצבעוני שמענג את העיניים והבימוי של סטנלי דונן שמצליח לטעון את הרומן הבוגר הזה ברגש שנעים להתמסר לו.

אף אחד לא צריך לדעת

בימוי: בולי לנרס
| 99 דקות

גבר לא צעיר חוטף שבץ ומאבד את הזכרון. הוא לא זוכר איך הגיע לאי מוכה הרוחות בסקוטלנד, מה עשה שם, ולצערה של אישה יפה וקרת רוח, הוא גם לא זוכר את הרומן החשאי שניהלו. זוהי דרמה משובחת שמשתמשת בנופיה הגאוגרפים והאנושיים כדי לעסוק בשאלות של זהות ואהבה.

ריקוד מושחת

בימוי: אמיל ארדולינו
| 100 דקות

השנה היא 1963 - ג‘ון קנדי ומרטין לותר קינג עדיין בין החיים והביטלס עוד לא שינו את העולם. נערה צעירה מגיעה עם משפחתה למחנה נופש של האליטה היהודית האמריקאית בהרי הקאטסקיל. בעוד היא מפתחת את יכולות הריקוד שלה, היא גם פותחת בקשר רומנטי עם גוי לא כשר בעליל שישנה את חייה לעד. התוצאה: מאה דקות של חגיגה לעיניים ולאוזניים עם פסקול שהפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו וריקודים סוחפים ובלתי נשכחים.

פגישה מקרית

בימוי: דיוויד לין
| 85 דקות

פגישה מקרית בין עקרת-בית פרובינציאלית לרופא נשוי-אך-גלמוד, הופכת לאהבה עזה וחסרת סיכוי. סרט ריאליסטי הנשען על התסריט הרומנטי שכתב נואל קווארד, מצולם באתרי צילום אותנטיים ובעיקר מוכיח את גדולתו של דיוויד לין, שמצליח ליצור אווירה שטוענת את הרומן העדין הזה בהרבה רגש וחום.

עלי ואווה

בימוי: קליאו ברנרד
| 94 דקות

בריטית גרושה בגיל העמידה פוגשת צעיר ממוצא פקיסטני ועד מהרה הניצוצות עפים. אך לחצים משפחתיים וחברתיים וצלקות של יחסים עברו מטילים צל כבד על אהבתם המלבלבת. "עלי ואווה" היא דרמה בריטית צנועה אך מלאה בחום ואהבת אדם, עם סיפור אהבה שנדיר לראות על המסך ודמויות שלוטפות את הלב.

החג של הנרייט

בימוי: ז'וליאן דוביבייה
| 118 דקות

שני תסריטאים מגלגלים רעיונות לסרט חדש. הם מתחילים עם נערה בשם הנרייט שחוגגת את יום הולדתה ביום הבסטיליה ומציעים כיוונים שונים שמוצגים בפנינו, שנעים בין דרמה רומנטית לסרט אפל. זהו סרט חכם שנע בין ז'אנרים וסגנונות ומציע חווית צפיה מחוייכת ומהנה ביותר.

חיים בטירוף

בימוי: אן סירו, רפאל בלבוני
| 87 דקות

אלכס ונעמי חושבים להביא ילדים לעולם אך נאלצים לחשוב מחדש על דרכם לאחר שאמו של אלכס חולה בדמצניה. זוהי דרמה חכמה ולא אופיינית שמתארת את ההתמודדות עם המחלה בשילוב מוצלח של הומור ורגש. 

קדחת הג'ונגל

בימוי: ספייק לי
| 121 דקות

ב-1991 יצר ספייק לי את הדרמה הרומנטית הזו שבה, על רקע שיריו של סטיבי וונדר, מנהל ארכיטקט שחור מהרלם, נשוי ואב לבת, יחסים רומנטיים עם מזכירתו, רווקה ממוצא איטלקי. לי מתרגם שאלות חברתיות למעמדים קולנועיים: דרמטיים, אסתטיים, מוסיקליים והתוצאה ממרחק שלושה עשורים עוד רלוונטית.

אהבה על הדשא

בימוי: דיוויד אוונס
| 100 דקות

מרכז חייו של מורה לספרות היא קבוצת הכדורגל ארסנל, שהיתה ונותרה מוקד של סבל לאוהדיה. הבעיה של גיבורנו מתחילה כאשר הוא מתאהב באישה שכלל אינה מתעניינת ב-22 הבחורים הרודפים אחר הכדור. קומדיה רומנטית בריטית עד מאוד בכיכובם החינני של קולין פירת ורות גמל.

החברה של גרגורי

בימוי: ביל פורסיית
| 91 דקות

סירטו השני של ביל פורסיית עוקב אחר נער גמלוני ותימהוני מעיירה סקוטית קטנה, המתאהב בחברתו לכיתה – מי שמתחרה איתו על מקום בהרכב נבחרת הכדורגל של ביה”ס. “החברה של גרגורי” היה להיט קטן ומפתיע בראשית שנות השמונים, עם הומור אנגלי יבש ורומנטיקה מבוישת שמעוררת חיוך ואהדה.

אהבה

בימוי: מיכאל האנקה
| 127 דקות

חייו של זוג קשישים המתמודדים עם דעיכתה הפיזית והמנטלית של האישה. לצד הסבל והצער, עם הצורך בטיפול יומיומי, מנסח האנקה בצורה מזוקקת ונטולת סנטימנטים את מהותה של אהבת אמת. עמנואל ריבה וז‘אן־לואי טרינטיניאן מגישים הופעה חשופה שנוגעת בשבירות הפיזית והרגשית שלהם