סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

טרום בכורה

סדרת הילדים האהובה זוכת פרסי האקדמיה, ילדי בית העץ מבית כאן חינוכית חוזרת לעונה חדשה ומיוחדת במינה. בואו להיות הראשונים לגלות בהקרנה חגיגית של שני פרקים בנוכחות היוצרת שירלי דשא והשחקנים.

ילדי בית העץ - העונה החדשה

| 60 דקות

בית העץ נמצא בסכנה והדרך היחידה להציל אותו, היא להקים... תנועת נוער. תנועת נוער? איך מקימים תנועת נוער? לצורך העניין מתגייסים למשימה כל ילדי בית העץ לדורותיו ויחד עם אפרים וטלילה ושאר הדמויות האהובות מהעונות הקודמות, הם יוצאים להציל את בית העץ האהוב. האם הם יצליחו? האם יהיו כאלה שיסכימו להיות חניכים בתנועת הנוער החדשה? ומה זה בדיוק יב"ה? 

הופ! בסינמטק | חגיגת רחוב סומסום!

“המפלצת בסוף הסיפור, ספיישל אנימציה, עיבוד לספר משנת 1971 בכיכובו של כרובי שנחרד לגלות שיש מפלצת בסוף הספר ומתחנן בפני הקורא לא לסיימו כדי שהוא יוכל להתחמק מהמפלצת | תכנית האירוח של אלמו: אלמו ומוישה אופניק בתוכנית אירוח .
כאן חינוכית מזמינה אתכם להיות הראשונים לצפות בסדרת הדרמה הקומית החדשה שיצר סייד קשוע (עבודה ערבית) וביים גורי אלפי אהרון (האחיות המוצלחות שלי). לאחר ההקרנה יתקיים מפגש עם גורי אלפי ושחקנים מהסדרה (30 דקות).

מדרסה

| 50 דקות

ברוכים הבאים לבית הספר הדו לשוני - מדרסה. במדרסה, כמו בחיים, העצב והצחוק נוטים להתערבב והתמונה השלמה תמיד מורכבת. גיבורי הסדרה - תלמידי בית הספר, צוות המורים וההורים מתמודדים עם מציאות שהיא אף פעם לא פשוטה אבל תמיד מרגשת ובדרך כלל  גם  מצחיקה.