שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

הקרנת טרום בכורה של שני פרקים מתוך העונה השלישית של סדרת הילדים המצליחה “ילדי בית העץ”. בסיום ההקרנה נפגוש את אופק (שחר שטראוס), לירי (נינה זריפין), צ’ופי (יונתן לנדסמן) ואפרים (יניב ביטון). הכניסה חופשית.

ילדי בית העץ

העונה השלישית חוזרת אל בית העץ האהוב ואל חורשת האקליפטוסים עם הרבה הפתעות, חייזרים, רובוטים, חתולים אבודים, ושירים חדשים בביצוע אמנים שונים. אז מה אתם אומרים, תבואו לבקר?

קופצים מהמסך הקטן לגדול

הסרט אינו מדובב, כולל כתוביות בעברית ומשלב הנחיה של גלית רויכמן, מספרת סיפורים.

ביער ושמו האקיבאקי

בימוי: רסמוס סיברטסן
| 75 דקות

ביער האקיבאקי חיים להם מורטן העכבר וחבריו קלאוס ומר הייר. השלושה היו מעדיפים להשתובב וליהנות אלמלא אויביהם הרעבים, מרווין השועל והוראס הקיפוד, שאינם מסתפקים בעוגיות ובאגוזים. כשסבתו של הוראס כמעט נהיית למזון לשועלים, מורטן מחליט לחוקק חוקים חדשים ביער שיאפשרו חיים ארוכים לכולם. 

הקרנת טרום בכורה של שני פרקים מתוך העונה השנייה של סדרת הילדים “להציל את חיות הבר”. בסיום ההקרנה נפגוש את ארז ברנהולץ, במאי הסדרה. הכניסה חופשית.

להציל את חיות הבר

סדרה תיעודית לכל המשפחה, בה עוקבים אחר אנשים העוסקים בהצלת חיות הבר בישראל, תוך כדי היכרות עם בעלי החיים המטופלים על ידם. בכל פרק נחשפים הצופים לשני מקרים של חיות בר שזקוקות לטיפול. כל מקרה של חיה הינו סיפור מותח, מרגש ומעשיר.