שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

התאטרון הלאומי לונדון על המסך 2022

בין אם אתם מחפשים דרמה רצינית, רומנטיקה, או הפקות עטורות שבחים, סינמטק ירושלים מביא לכם הצגות תיאטרון, שצולמו על הבמות הנחשבות ביותר בלונדון, שלא תרצו לפספס. בין אם אתם צופים ברייף פיינס ב״קו ישר עקום״ כאיש שבנה את ניו יורק, בקיט הרניגטון (״משחקי הכס״) יוצא לקרב ב״הנרי החמישי״, או במשולש הרומנטי של ״סיראנו דה ברז׳ראק״, תמיד תזכו למושב הטוב ביותר, כך שלא תפספסו שום סצנה או מבט נוגה.

כרטיסים: 75 ₪ / מנויים: 50 ₪

השחף

מחזה מאת אנטון צ'כוב
| 180 דקות

בבית מבודד בכפר, חלומות נותרים מאחור, תקוות מתבדות ולבבות נשברים. כשאין עוד לאן לפנות, האפשרות היחידה היא למצוא נחמה אחד בשנייה. אמיליה קלארק, בהופעת בכורה בווסט אנד, היא נינה בעיבוד מחשמל ועכשווי ליצירתו המונומנטלית של אנטון צ'כוב על אהבה ובדידות.

מהומה רבה על לא דבר

מחזה מאת וויליאם שייקספיר
| 180 דקות

מלון מסינה האגדי בריביירה האיטלקית הוא עסק משפחתי שזכה לביקורים של אמנים, כוכבים ובני אצולה. אבל כאשר בת המנהל מתחתנת עם חייל צעיר ויפה תואר, לא כל האורחים במצב רוח לאהבה. הקומדיה הרומנטית של שייקספיר על אהבה, נישואים, הונאה והטעיה היא ממתק שלא ניתן לעמוד בפניו.

קו ישר עקום

מחזה מאת דיוויד הייר
| 181 דקות

רייף פיינס מוביל את צוות השחקנים במחזה הצולב של דיוויד הייר על האיש החזק ביותר בניו יורק, איש תככים שמורשתו שינתה את העיר לנצח. במשך ארבעים שנה וללא כל הפרעה רוברט מוזס ידע לנצל לטובתו את נציגי הציבור באמצעות שילוב של חן והפחדה.

הנרי החמישי

מחזה מאת ויליאם שייקספיר
| 205 דקות

קיט הרינגטון הוא הנרי החמישי בעיבוד המודרני והמסעיר למחזה המותח של שייקספיר על לאומיות, מלחמה והפסיכולוגיה של הכוח. טרי לכס המלכות, המלך הנרי החמישי דוחף את אנגליה למלחמה עקובה מדם עם צרפת. כאשר המערכה נתקלת בהתנגדות, השליט החדש וחסר הניסיון חייב להוכיח שהוא כשיר להנהיג את ממלכתו בקרב.

טרילוגיית ליהמן

בימוי: סם מנדס
| 230 דקות

סיפורן של משפחה וחברה ששינו את פני העולם, המסופר בשלושה חלקים בערב אחד. הבמאי זוכה האוסקר סם מנדס מביים את סיימון ראסל־ביל, אדם גודלי ובן מיילס, המגלמים את האחים ליהמן, בניהם ונכדיהם. המחזה עטור השבחים, שהיה מועמד לחמישה פרסי אוליבייה, צולם בהופעה חיה בווסט־אנד בלונדון ב-2019.

סיראנו דה ברז'ראק

מחזה מאת אדמונד רוסטאן
| 170 דקות

לסיראנו יש כמעט הכל - העט הוא כלי הנשק שלו ובשדה הקרב הוא ידוע לשמצה – אם רק היה יכול לזכות באהבתה של רוקסן. אך לסיראנו יש בעיה גדולה - האף שלו ענק כמו ליבו ובחברה נרקסיטית מה סיכוייו לזכות בליבה של מושא אהבתו? ג'יימס מקאבוי מהפנט בעיבוד חדשני "שהוא תיאטרון טהור" (איבנינג סטנדרד) למחזה הקלאסי של אדמונד רוסטאן.

על פניו

מחזה מאת סוזי מילר
| 131 דקות

טסה היא עורכת דין צעירה ומבריקה שפילסה את דרכה לראש פירמידת עולם המשפטים חסר הרחמים. אבל אירוע בלתי צפוי מאלץ אותה להתמודד עם הגבולות הנזילים של הכוח הפטריארכלי של החוק, נטל ההוכחה ושל מוסר. ג'סטין מרטין מביים הצגת יחיד זו עם ג'ודי קומר ("להרוג את איב") בתצוגת משחק חד פעמית, חשופה, עשירה ומפעימה.