שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

המטרופוליטן אופרה ניו יורק - עונת 2019/20

מכירה מוקדמת למנויים מחדשים החל מ-26.05.2019

(מקומות למנויים ותיקים ישמרו עד 08.06)

מכירת מנויים לקהל הרחב החל מ-09.06.2019 

מכירת כרטיסים בודדים החל מ-16.06.2019

מחירון לבעלי מנוי חופשי שנתי בסינמטק

מחיר סדרה למנויים במכירה מוקדמת - 1,040 ₪ / מחיר סדרה למנויים - 1,150 ₪ / מחיר בודד למנוי - 140 ₪

מחירון קהל רחב

מחיר סדרה לקהל במכירה מוקדמת - 1,250 ₪ / מחיר סדרה לקהל - 1,390 ₪ / מחיר כרטיס בודד לקהל - 170 ₪

 

לרכישת מנוי: 9377*

 

האופרות יתחילו במועד הנקוב, סגירת דלתות כרבע שעה לפני תחילת האירוע. לא תתאפשר כניסת קהל לאולם לאחר תחילת השידור

אופרות המטרופוליטן מוקרנות בשידור חי באמצעות לוויין. הסינמטק אינו אחראי על שיבושים שייתכנו במהלך השידור

ט.ל.ח

טוראנדוט

ג'אקומו פוצ'יני | חידוש

המנהל המוזיקלי של ה"מט" יאניק נזה-סגן מנצח על ההפקה המפורסמת של פרנקו זפירלי לאופרה "טוראנדוט" בכיכובה של כריסטין גרקה בתפקיד הראשי של נסיכת הקרח הסינית שדוחה מעליה את כל הגברים. 

מנון

ז'ול מאסנה | חידוש

סיפורה של מנון, מנערת כפר תמימה שהפכה לקורטיזנה ולבסוף אסירה חסרת-כול, הנו אחד הסיפורים הטרגיים הגדולים בספרות ובמוזיקה. ליזט אורופסה מככבת בתפקיד הראשי והטרגי של נערה יפהפייה בעלת קסם שאין לעמוד בפניו, המשתוקקת לחיים טובים יותר, בהפקה החושפנית של לורן פלי. 

מאדאם בטרפליי

ג'אקומו פוצ'יני | חידוש

הואי אה מככבת בתפקיד צ'ו-צ'ו-סאן, הגיישה המסורה המעניקה הכול לקצין חיל-הים האמריקני פינקרטון המושר ע"י אנדריאה קארה. פייר ג'ורג'ו מוראנדי מנצח על ההפקה היפהפייה ומלאת האווירה של במאי הסרטים הנודע אנתוני מינגלה.

אחנתון

פיליפ גלאס | בכורה ב"מט"

אנתוני רות קוסטנצו שר את התפקיד הראשי של המלך פרעה המצרי שניסה להשפיע על בני עמו לאמץ דת חדשה ולזנוח את עבודת האלים הקדמונים לטובת ישות אלוהית אחת. אחד הגורמים החזותיים המיוחדים של ההפקה הוא הופעתה של להקת הלוליינים גנדיני שביצועיה הבימתיים מתואמים עם המוזיקה.

ווצק

אלבן ברג | הפקה חדשה

יצירת המופת האקספרסיוניסטית של אלבן ברג, "ווצק",נחשבת כאחת האופרות החשובות ביותר של המאה ה-20 בשל עוצמתה הרגשית ובשל המוזיקה המבריקה. החשיפה האפלה של חייל הנתון במצור של עוולות החברה מוצגת על ידי קנטרידג' בתוך מבוך רעוע של מדרגות, שיפועים, רהיטים זרוקים והריסות. 

בסינמטק
אופרה על המסך

פורגי ובס

מאת האחים גרשווין | הפקה חדש

"האופרה העממית" של אמריקה, כפי שתיארו אותה יוצריה בשנת 1935, מספרת את סיפורו של קבצן נכה בשם פורגי, המושר בפי אריק אוונס וסיפור אהבתו לבס המכורה לסמים, בביצועה של איינג'ל בלו. האופרה שופעת שירים שהפכו קלאסיים, "Summertime", "It Ain't Necessarily So", "Bess, You Is My Woman Now  ", "I Got Plenty o' Nuttin""My Man's Gone Now"

אגריפינה

ג'ורג' פרידריק הנדל | בכורה ב"מט"

סאטירה על סקס ופוליטיקה של כוח, מועלית בפעם הראשונה ב"מט". הבמאי סר דייויד מק'ויקאר מעלה עולם שערורייתי שבו האימפריה הרומית לא התמוטטה מעולם אלא הוסיפה להתקיים עד ימים אלה. באמצעות מראה מעוותת שמחזיק הבמאי מול החברה העכשווית מציגה  ההפקה את קנוניות השחיתות של המעמדות הפוליטיים.

ההולנדי המעופף

ריכרד ואגנר | הפקה חדשה

סר בריאן טרפל שר לראשונה ב"מט" את ההולנדי המסתורי הנדון לנדודי אין-קץ במרחבי הים לנצח נצחים. מולו שרה אניה קאמפה בתפקיד סנטה, האוהבת המסורה, שרק אהבתה אליו תוכל להוציא אותו לחופשי. כהד לאובססיה של סנטה לציור דיוקן של יורד-ים אגדי, במת ה"מט" הופכת לציור שמן ענק. 

בסינמטק
אופרה על המסך

טוסקה

ג'אקומו פוצ'יני | חידוש

ההפקה הנועזת של סר דייויד מק'ויקר לאופרת המתח של פוצ'יני. זמרת הסופרן המפורסמת אנה נטרבקו מופיעה בתפקיד ה"דיווה", ולצדה בריאן ג'אד בתפקיד המאהב, הצייר האידיאליסט מריו קווארדוסי. ברטראן דה בילי מנצח על המוזיקה המחשמלת המכילה כמה מהלהיטים הבלתי נשכחים של פוצ'יני.

מריה סטוארדה

גאטנו דוניצטי | חידוש

הדרמה של דוניצטי, הממוקדת באיבה האישית והפוליטית בין שתי מלכות, שבה אל ה"מט" כאשר דיאנה דמראו מופיעה בתפקיד מרי, מלכת הסקוטים הנידונה למוות, ומולה ג'יימי בארטון בתפקיד יריבתה, המלכה אליזבת ה-1. מאוריציו בניני מנצח על ההפקה הסוחפת של סר דייויד מק'ויקר.