שבת | 26.10.24

שעה פריטים
All day
 
11am
11:00
4pm
16:00
6pm
18:00
18:15
8pm
סגור
לתכנית החודשית
האריות של שלי הכובשת
26.10.24
11:00
שבת 26.10.24 11:00 סינמטק 1
2024-10-26 11:00:00 2024-10-26 14:00:00 Asia/Jerusalem האריות של שלי הכובשת <p>"האריות של שלי הכובשת" היא דרמת ספורט לילדים ולנוער שמגוללת את סיפורה של קבוצת "אריות העמק", קבוצת כדורגל של בנים ובנות שמשחקים יחד בליגה המעורבת לילדים ולנוער.</p><p>לאחר שזכו בעונה שעברה באליפות הליגה נאלצים אריות העמק להתמודד העונה עם האתגר הקשה מכולם- העזיבה של הקפטנית ומאמנת הקבוצה, שלי רומנו.</p><p>שלי עוזבת עם משפחתה לצרפת והאריות נאלצים להמציא את עצמם מחדש, על המגרש ומחוצה לו, למצוא כיצד למלא את נעליה הגדולות, ולשמור על הקבוצה מאוחדת. בנוסף, נכיר העונה דמויות חדשות ומגוונות כמו דורון, כדורגלנית מחוננת שעברה לעיר מעוטף עזה. יהונתן, כוכב מגמת התיאטרון שיחד עם חברתו אלה מתעלק על נווה. ודדש, בעלת הגלידה הקשוחה שעושה חיים קשים לעובדים וללקוחות.</p><p>כרטיס: 10 ₪ / מנויים: חופשי</p><p>יוצרים: ירון ארזי וארנון וייס</p><p>במאי: דניאל אדר</p><p>שחקנים: גיא מנסטר, אסף בליקוב, דניאל בן גל, אביטל סוויסה, ליעד קטורזה, מרוואן חמדאן, אריאל לינדזן, רון כהן, לירי אדיר, אופיר לוי, נגה מנצור, אליה שר, נטע אורבך, אודרי יגור, עידן שלווה, מישל ריאבוי, טל פרידמן, שיפי אלוני, שיר אברמוב, מאור כהן </p><p>בנוסף יתארחו העונה שרון דווידוביץ, אשרת עיני, ואורחים נוספים</p><p>חברת הפקה: סלוצקי הפקות</p> Cinematheque Jerusalem Cinematheque

"האריות של שלי הכובשת" היא דרמת ספורט לילדים ולנוער שמגוללת את סיפורה של קבוצת "אריות העמק", קבוצת כדורגל של בנים ובנות שמשחקים יחד בליגה המעורבת לילדים ולנוער.

לאחר שזכו בעונה שעברה באליפות הליגה נאלצים אריות העמק להתמודד העונה עם האתגר הקשה מכולם- העזיבה של הקפטנית ומאמנת הקבוצה, שלי רומנו.

שלי עוזבת עם משפחתה לצרפת והאריות נאלצים להמציא את עצמם מחדש, על המגרש ומחוצה לו, למצוא כיצד למלא את נעליה הגדולות, ולשמור על הקבוצה מאוחדת. בנוסף, נכיר העונה דמויות חדשות ומגוונות כמו דורון, כדורגלנית מחוננת שעברה לעיר מעוטף עזה. יהונתן, כוכב מגמת התיאטרון שיחד עם חברתו אלה מתעלק על נווה. ודדש, בעלת הגלידה הקשוחה שעושה חיים קשים לעובדים וללקוחות.

כרטיס: 10 ₪ / מנויים: חופשי

יוצרים: ירון ארזי וארנון וייס

במאי: דניאל אדר

שחקנים: גיא מנסטר, אסף בליקוב, דניאל בן גל, אביטל סוויסה, ליעד קטורזה, מרוואן חמדאן, אריאל לינדזן, רון כהן, לירי אדיר, אופיר לוי, נגה מנצור, אליה שר, נטע אורבך, אודרי יגור, עידן שלווה, מישל ריאבוי, טל פרידמן, שיפי אלוני, שיר אברמוב, מאור כהן 

בנוסף יתארחו העונה שרון דווידוביץ, אשרת עיני, ואורחים נוספים

חברת הפקה: סלוצקי הפקות