שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
5pm
17:00
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית
קולנוע תיעודי עצמאי בישראל - איך עושות את זה?
צוללת | החלק הרביעי בטרילוגיה

הקרנות נוספות של הסרט

השנה אנו מתכבדות לארח בפסטיבל את דבורית שרגל, דוקומנטריסטית עצמאית טוטאלית, שהוכיחה לכולם שאפשר לעשות סרטים גם בלי תמיכה ממשלתית: הסרטים שלה אמנם לא זכו לתמיכת קרנות הקולנוע הציבוריות, אך זכו להצלחה גדולה בקרב קהל הצופים. דבורית שרגל היא מבקרת קולנוע, עיתונאית לשעבר, ובעלת הבלוג "ולווט אנדרגראונד" העוסק בביקורת על התקשורת בארץ.

לאחר ההקרנה יתקיים שיח עם היוצרת על תהליך העבודה שלה, בחירת הנושאים, התחקיר וההפקה. ננסה להבין מה זה אומר להיות יוצרת עצמאית, איך עושים סרט עם מימון המונים, והאם כל אחת יכולה? בהנחיית נחמה יהושפט

בימוי: דבורית שרגלישראל 202047 דקותאנגלית, עברית, דניתתרגום לעברית

בקיץ 2017 עלתה העיתונאית קים ואל על צוללת בדנמרק כדי לראיין מישהו ונעלמה. החיפושים אחריה העלו ממצאים מחרידים. במקביל, בישראל, חולמת הבמאית, דבורית שרגל, חלום מוזר ומפחיד. נקודות השקה מתגלות בין החלום לבין האירוע בדנמרק וגם בין גיבורי הסיפור לבינה. היא יוצאת למסע בארצות הצפון כדי להבין מה קרה לעיתונאית בצוללת במימי קופנהגן ולמה.

שם באנגלית:
The Submarine Case
בימוי: דבורית שרגלישראל 202253 דקותעברית

אנה ריבקין-בריק צילמה את סדרת "ילדי העולם" לפני כ-70 שנה. נכנסתי לנעליה וביימתי טרילוגיית סרטים בעקבות גיבורי הספרים: אלה קרי, נוריקו-סאן, סיאה, לילבס ודירק. ואז הגיעה המגפה ועצרה את כולנו. התחלתי לכתוב ספר על מסעותיי בעולם והמשכתי לחפש אחר עוד ילדים מהספרים של אנה במסע כורסה, מול המסכים שלי, בבית. חשפתי עולמות חדשים ותגליות נוספות על הצלמת עד שהבנתי שיש לי עוד סרט: "הרביעי בטרילוגיה".

שם באנגלית:
The Fourth Part of the Trilogy