חמישי | 25.04.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
18:15
8pm
9pm
21:00
סגור
לתכנית החודשית
נשים על נשים: סרטים עצמאיים קצרים ישראלים - מקבץ 1
82 דקות

הקרנות נוספות של הסרט

מיטב הסרטים העצמאיים שנעשו בארץ בשנה האחרונה על ידי הבמאיות המבטיחות של הדור הבא. המקבץ מציג קשת רחבה של סגנונות קולנועיים, ז'אנרים שונים וכמובן של גיבורות: אמהות, ילדות, נערות, כולן מחפשות דרכים להתמודד עם המורכבות שהחיים מזמנים להן.

הוא יכול לישון על הספה (ישראל 2021)

בימוי: אחינועם קפון | הפקה: יולי שילוח

גן העדן הביתי שיצרה לעצמה סופרת צעירה, מתערער עם כניסתו של אורח: אחיו השחקן של בן זוגה מגיע לישון על הספה בדירתם הירושלמית. עולמו הזוהר והיצרי מושך אותה ומאלץ אותה לבחור לראשונה בין הפנים הבטוח לחוץ המבטיח. (21 דקות).

פיל בסנטר (ישראל 2021)

בימוי: זיו ממון | הפקה: סתיו מורג מרון

תמרה חולמת להיות זמרת אבל בינתיים היא בייביסיטר. כשהיא מגלה שאחד האבות של הילדים מהגן הוא זמר מפורסם, היא מזמינה אותו עם הילד לבילוי משותף בפיל בסנטר, ומתכננת להשמיע לו שירים שלה. אבל זה לא כל כך מצליח. למי יש ראש לשמוע שירים של בייביסיטר. (21 דקות)

הגיע הזמן שתמותי כבר (ישראל 2021)

בימוי: הדר מורג | הפקה: שירה הוכמן, קובי מזרחי, הדר מורג

ספונות בין קירות הבית, איווי ואימה רוז נאבקות בדייר קבע בלתי נמנע. (17 דקות)

משאלה אחת אחרונה (ישראל 2021)

בימוי והפקה: גליה עוזמו

ע”פ סיפור של אתגר קרת- “דג זהב”. האגדה על "הדייג ודג-הזהב" מתעוררת לחיים באנימציית סטופ-מושן, בדרמה מתוקה - מרירה. סרגיי, מהגר רוסי בודד, נאלץ לבחור: האם לשמור על המשאלה האחרונה שקיבל מדג-הזהב אבל להפוך לרוצח, או להשתמש במשאלה ולהציל חיים של אדם זר, ובכך לאבד את הדבר היחיד שחשוב לו באמת. (10 דקות)

אנא המתן לנציג (ישראל 2021)

בימוי: מורן נקר | הפקה: יפעת פרסטלניק

טלי, אם חד הורית מבת ים, מגלה שהחשבון שלה נחסם. הוראת הקבע לבנק חזרה, והגננת מסרבת לקבל את הילדה. היא מאבדת עצמה בין מוקדים טלפוניים, עד שמחליטה להשיב לעצמה טיפת כבוד עצמי. היא נוסעת עם ביתה למוקד חברת הביטוח שדפקה אותה. (13 דקות)