רביעי | 24.04.24

סגור
לתכנית החודשית
תחרות סרטי סטודנטיות - מקבץ 3
81 דקות

הקרנות נוספות של הסרט

השנה נקיים לראשונה בפסטיבל מסגרת תחרותית, נושאת פרס כספי, בה יתחרו 15 סרטי גמר של סטודנטיות ממגוון בתי הספר לקולנוע בארץ. זוהי הזדמנות ייחודית להכיר את הדור הבא של היוצרות המבטיחות בישראל!

יסמין (ישראל 2021)

בימוי: אסיה זגייר | הפקה: בצלאל

יסמין, מטפסת פלסטינית בת 23 משכם, היא מתכוננת להגשמת החלום האולטימטיבי שלה שהוא לטפס על הר האוורסט, על ידי טיפוס על ההרים של פלסטין, תוך התמודדות עם הקושי של רגל אחת תותבת, הסרט מתרחש בזמן שהיא מתאמנת לטיפוס על האוורסט. (14 דקות. ערבית, תרגום לאנגלית).

יהיה טוב (ישראל 2021)

בימוי: מישל בוגינסקי | הפקה: המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה  - מישל בוגינסקי

בסרט זה אני עוסקת בזיכרון, תרבות וזהות החורגת מגבולותיה. האהבה שלי לבחור פלסטיני-ישראלי מחיה את פער הזהות בתור ישראלית ובמקביל מאיימת על הגדרתי כרוסיה, ועם זאת היא מטשטשת את יחסי הכוח שיוצרת המשפחה. בעזרת התעסקות במגוון מדיומים בסרט, אני מציעה התבוננות במציאות מסוג אחר. (12 דקות. רוסית וערבית, תרגום לעברית).

לשקר יש 4 רגליים (ישראל 2021)

בימוי: שריי אברג'ל, נוי פריימן, גיא לבנת | הפקה: מכללת ספיר - שריי אברג'ל | משחק: אביה שפיצר, דורי אנגל, דניה לנדסברג

זהו סרט קומי עם הומור אפל, המתקיים בעולם מונפש פרוע וחסר מעצורים. ילדה בת ארבע מגלה שכלבה האהוב נעלם, אך איננה מודעת לאמת המרה - הוא נדרס למוות בשוגג ע"י הוריה. היא פועלת לפי השקרים של הוריה שנועדו להגן עליה, עד שלבסוף השקר הופך גרוע מהאמת. (10 דקות. עבריץ, תרגום לאנגלית).

לטעום (ישראל 2021)

בימוי: אן סרין מרינקוביץ' | הפקה: בצלאל - אן סרין מרינקוביץ' | משחק: עטרה אוריה, אייל בוקובזה, הילה גונן

השגרה של ענבר מתנהלת סביב גחמותיה של אמה הלא מתפקדת. מפגש אקראי עם בחור שואב את ענבר אל מסע פנימי בו היא חווה לראשונה את תחושת הנפרדות מאמא שלה. (28 דקות. עברית, תרגום לאנגלית).

אדוות (ישראל 2021)

בימוי: יעל נודלמן  |  הפקה: אוניברסיטת תל אביב - יעל נודלמן

אדוות הוא הצצה לסיפור של הטרדה מינית. איך אנשים מגיבים אליו, איך הוא משפיע על חיי הסובבים ואיך הוא אף פעם לא מתחיל ולא נגמר בנקודה אחת וספציפית בזמן אלא בהכרח חלק מסיפור גדול יותר שאדוותיו מורגשות לאורך שנים. (14 דקות. עברית, תרגום לאנגלית).