הלן חשה שאהבתו של ז'אן כלפיה מתפוגגת. היא מחליטה לבחון אותו בהעמידה פנים שאינה אוהבת אותו יותר. ז'אן מתוודה אז שגם לו אין יותר רגשות כלפיה והם נפרדים כידידים. אך תחושת הנקם בוערת בהלן והיא טווה רשת מזימות כדי להפיל את מאהבה במלכודת. סרטו הארוך השני של רובר ברסון הוא עיבוד לאפיזודה מתוך "ז'אק הפאטליסט ואדונו" של דידרו, לה כתב את הדיאלוגים ז'אן קוקטו. סרטו "הקלאסי" ביותר של ברסון הוא כמו קומדיה של לוביטש, בלי ההומור והאירוניה, וכבר כאן ניכרים התמציתיות והדיוק שיאפיינו את את יצירותיו הבאות. "אני אוהב את 'הגברות מיער בולון', את הדרך בה ברסון בונה את הסצינות המרכזיות בהראותו רק את תוצאות הדברים (לא את הסיבות). מה שנפלא בסרט הוא הדרך בה ממקם ברסון את הדמויות ביחס לסביבתם. למריה קזארס נוכחות יוצאת דופן וסצינות אחדות בהשתתפותה הן בלתי נשכחות" (מיכלאנג'לו אנטוניוני).