ביילי מתגוררת עם אביה ואחיה בדירה קטנה בצפון אנגליה. כאשר אביה מכריז על נישואיו הקרבים, הבית נכנס לתזזית, וביילי מבקשת להמלט מההמולה הזו: מאביה חסר המנוחה, מאשתו החדשה הצעירה ומבתה הקטנה. בשיטוטיה היא פוגשת בטיפוס משונה – "בירד" – שמבקש את עזרתה. קווי העלילה האלו, ועוד כמה נוספים, מתגבשים בהדרגה לשבוע של אירועים המכריחים את ביילי להתבגר. כמו בכל סרטיה של אנדראה ארנולד, גם כאן במרכז עומדת גיבורה שמנסה לייצב את חייה, גם כאן השגחה הורית היא מצרך נדיר, והתנאים הפיזיים דורשים קשיחות ורוחב לב. אבל אם בסרטיה הקודמים הפגינה ארנולד מידה של ריאליזם הומאני, כאן היא כבר נודדת לכיוונים יותר פנטסטיים, שמעניקים לסרטה עוצמה מפתיעה. התוצאה, שכיכבה בפסטיבל קאן 2024, היא עוד חוליה בפילמוגרפיה הייחודית, של אחת מיוצרות הקולנוע הגדולות של דורנו.