לאופולד דילג הואשם בהצתה והריגה. אך הוא משוכנע בחפותו, בורח מבית הכלא ומסתתר בביתה של ידידתו נורה. לכאן מגיע פרופסור למשפטים כדי להכתיב את ספרו הבא. נקודת המוצא הזו משמשת את ג'ורג' סטיבנס כדי ליצור שילוב של דרמת פשע וקומדיה רומנטית. זוהי אחת מאותן קלאסיקות הוליוודיות שמצדיעות לחירות האמריקאית והדרך שבה היא מתבטאת במערכת המשפט, אבל הדרך שבה הסרט עושה זאת מהנה ביותר – אלו לא רק פיתולי העלילה, השילוב בין הז'אנרים או כמה דמויות משנה קטנות ומשעשעות, אלא בעיקר בזכות האנסמבל. ראש וראשון הוא קארי גרנט ודרכו המסתורית להשתלט על המסך. אלא שכאן יש לו תחרות יפה מצד ג'ין ארתור בהופעה שנונה ורונלד קולמן, שמגיש אינטלקטואל נטול תשוקה. אחת ההנאות מהסרט הוא לראות כיצד מתפתח המאבק בין שלושת הקודקודים האלו ויחסי האהבה בינהם עד ממש לרגעיו האחרונים.