עובדי מפעל לחלקי רכב מתבשרים בוקר אחד כי הנהלת הקונצרן בגרמניה החליטה לסגור את המפעל. הם פותחים בשביתה בהנהגת יו”ר הועד הנמרץ, אך מוצאים עצמם מול שלל כוחות – ההתעניינות הקצרה של אמצעי התקשורת, הסימפטיה המרוחקת של הממשלה ובעיקר הזמן שמכרסם בכוחם להתמיד במאבק. סטפן בריזה וונסן לנדון מבססים את מעמדם כסקורסזה ודה נירו של הקולנוע הצרפתי. הבימוי הדרמטי והריאלסטי, בצוותא עם הנוכחות הכריזטית של לינדון מעניקים לסרט את כוחו והתוצאה, שלקחה חלק בתחרות הרשמית של קאן 2018, יכולה לתת הסבר לא רע לזעם שמפעיל את “האפודים הצהובים”.