חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים מפסטיבל הקולנוע ירושלים 2021

Zola

בימוי: ג'ניקזה בראבו
| 90 דקות

זולה היא מלצרית מדטרויט וחשפנית לעת מצוא. במהלך עבודתה במסעדה היא נתקלת בסטפני, חשפנית נוספת, המציעה לה להצטרף לסוף שבוע של ריקודים ומסיבות שיניב לה הכנסה מהירה. אך מה שנדמה תחילה כנסיעה מלהיבה הופך עד מהרה לאודיסיאה מטורללת במיוחד באדיבותם של החברה החדשה ובן הזוג האידיוט שלה, סרסור מלחיץ וגם כמה גנגסטרים מקומיים.

אור טבעי

בימוי: דינש נוג'
| 103 דקות

ברית־המועצות תחת הכיבוש הגרמני. אישטבן סמטקה הוא איכר הונגרי המשרת ביחידה מיוחדת שנשלחה לאתר קבוצות של פרטיזנים. בדרכם לכפר מרוחק נקלעים החיילים למתקפה של כוחות אויב. לאחר שמפקד היחידה נופל והכאוס משתלט על הסיטואציה, סמטקה נאלץ להתגבר על פחדיו ולתפוס פיקוד. זוכה פרס הבימוי בפסטיבל ברלין.

אם הרוח צונחת

בימוי: נורה מרטירוסיאן
| 100 דקות

סרטה של נורה מרטירוסיאן לוקח אותנו אל נמל תעופה שומם ברפובליקה קווקזית שהכריזה על עצמאות. אנו מתוודעים למקום ולאנשיו דרך אלאן (גרגואר קולן), שליח צרפתי של ארגון תעופה בינלאומי, שהגיע למקום כדי להעריך את כשירותו לפעילות סדירה, כזו שתאפשר תנועה ותזרים חמצן כלכלי למדינה המבודדת.

אַזוֹר

בימוי: אנדריאס פונטנה
| 100 דקות

איוואן דה־ויל, בנקאי פרטי מז'נבה, נוסע לארגנטינה בעיצומה של הדיקטטורה כדי להחליף את שותפו העסקי, שעקבותיו נעלמו בן לילה. בין טרקלינים מהוסים, בריכות שחייה וגינות מפוארות הנתונות למעקב הדוק מתנהל דו־קרב בין שני בנקאים שכל אחד מהם מגלם סגנון עבודה שונה בתכלית, אך שניהם שותפים לקולוניאליזם חשאי וחסר רחמים.