סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

המיילדת

בימוי: מרטין פרובוסט
| 117 דקות

העלילה עוקבת אחר המפגש בין קלייר, מיילדת קרת רוח ובין מאהבת מן העבר של אביה, ביאטריס, פאם פאטאל דרמטית שחוזרת במפתיע לחייה של קלייר. המפגש בין השתיים כולל כמה גילויים ופיתולי עלילה. התוצאה היא משהו אחר לגמרי: דרמה אנושית ועדינה, שראויה ביותר לתשומת לב. 

גלגל ענק

בימוי: וודי אלן
| 101 דקות

קוני איילנד שנות החמישים. ג’יני מתוסכלת בנישואיה להמפטי. קרולינה, בתו מנישואיו הקודמים מתחבאת בביתם מפחד בעליה וחבריו המאפיונרים. מידה של תקווה מוצאת ג’יני במיקי, מציל בחוף הים עם שאיפות אמנותיות, אבל הוא חושק דווקא בבתה החורגת. 

העדות

בימוי: עמיחי גרינברג
| 90 דקות

יואל הוא חוקר שמקדיש את חייו למאבק במכחישי שואה. יואל מנהל מאבק משפטי מתוקשר בנוגע לטבח של מאות יהודים שהתרחש בשדותיו של כפר נידח באוסטריה בשלהי מלחמת העולם השנייה. במהלך חקירת הפרשה הוא נחשף לעדות חסויה שמרסקת את זהותו ואת אורח חייו.

הרצח השלישי

בימוי: הירוקאזו קורה אדה
| 125 דקות

מיסומי מואשם ברצח הבוס שלו. הוא הודה במעשה. שיגמורי, עורך הדין שלו, מנסה להבין מה גרם לו לרצוח, ואולי להציל את חייו. ככל שהחקירה נמשכת, כך מתגלים עוד ועוד פרטים שהופכים שוב ושוב את התמונה. סרטו החדש של קורה אדה מציע מבט חדש על הדרמה המשפטית.

אל האור

בימוי: נעמי קוואסה
| 101 דקות

מיסאקו מנגישה סרטים עבור לקויי ראיה. היא פוגשת בנאקמורי, צלם מבוגר המאבד את ראייתו, ודרך ההתבוננות בתצלומיו היא זוכה לראות את יופיו של העולם שהיה חבוי מעיניה, דרך עיניו הכבות. מסע תודעתי ופיוטי שמבקש מאתנו להקדיש תשומת לב לעולם הסובב אותנו ולאחרות שבינינו.

1 screaning
רביעי 03.04.24
03.04.24
18:00
סינמטק 1
סינמטק 1
2024-04-03 18:00:00 2024-04-03 21:00:00 Asia/Jerusalem תרגום האמנות, אמנות התרגום: עיוורון, אסתטיקה ונגישות <p>מרצה: ד"ר גילי המר</p><p>בשיתוף המרכז ללימודי מוגבלות ובית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד, האוניברסיטה העברית בירושלים</p><div><div><div><div><p>כרטיסים: 70 ₪ / מנויים: 60 ₪</p></div></div></div></div><p> </p> Cinematheque Jerusalem Cinematheque
תרגום האמנות, אמנות התרגום: עיוורון, אסתטיקה ונגישות

סה לה וי!

בימוי: אוליבייה נקש, אריק טולדנו
| 115 דקות

יממה אחת בחייהם של המשתתפים והמארגנים של חתונה פומפוזית ברוח המאה ה־18 בטירה צרפתית קסומה. יום שמתחיל כקומדיה פרועה במיטב המסורת של חוק מרפי, כאשר כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש. 

כל הכסף שבעולם

בימוי: רידלי סקוט
| 132 דקות

ג’ון גטי הוא מיליארדר שעשה את הונו בעסקי הנפט. כאשר נכדו נחטף ברומא של 1973 בידי הבריגדות האדומות, מסרב הסב לשלם את הכופר. אמו של החטוף מנסה לשכנע את הסב הקמצן לסייע בשחרור בנה. דרמת מתח מהירה ואפקטיבית שמצליחה להציע שעתיים ומשהו של בידור משובח.

הפרעה בקצב הלב

בימוי: בוריס חלבינקוב
| 116 דקות

אולג הוא פרמדיק מסור שהבירוקרטיה שלא פעם מעמידה את הגישה הרחומה שלו בעימות מול המערכת הרפואית. עימות אחר מחכה לו בבית עם אשתו קטיה, שאחרי עוד השתכרות של בעלה – המבקש לפרוק את המתח של העבודה – רוצה להתגרש. 

המוזיאון

בימוי: רן טל
| 74 דקות

המוזיאון הוא סרט שמתבונן על מוסד התרבות החשוב בישראל. במשך כשנה וחצי אסף הבמאי רן טל חומרים משגרת יומו של מוזיאון ישראל, מוסד שמבקש לשקף וגם לעצב את התרבות הישראלית. התוצאה היא אחד הסרטים התיעודיים היפים של השנים האחרונות. אל תחמיצו. 

האופה מברלין

בימוי: אופיר ראול גרייצר
| 105 דקות

קונדיטור גרמני צעיר עוזב את ברלין ומגיע לירושלים כדי להתחקות אחר חייו של המאהב הישראלי שלו. תחת זהות בדויה הוא נכנס לחייה של אלמנת אהובו ומפתח יחסים מורכבים איתה ועם בנה. סיפור על התמודדות עם אובדן, על תשוקה ועל נחמה.

איש ושמו אובה

בימוי: הנס הולם
| 116 דקות

אובה, אלמן לא צעיר וצייקן, מתברך בשכנים חדשים בדיוק ברגע של משבר. היחסים שלו עם המשפחה החדשה בשכונה עתידים לאתגר את תפיסת החיים המוצקה והדווקאית שלו ולגלות שמתחת לאפוד הקוצים הצונן שלו מסתתר לב שוודי חם. עיבוד חינני לרב המכר של פרדריק בקמן.