שישי | 18.10.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

הנהג של מדלן

בימוי: כריסטיאן קריון
| 91 דקות

מדלן, מזמינה מונית שתיקח אותה לפרק הבא של חייה, לבית האבות בו תתגורר. צ'ארלס, נהג רגיש אך מפוכח, נענה לבקשתה לעבור במקומות שהשפיעו על חייה. המסע המשותף של השניים ברחבי פריז מעלה זכרונות ועמם באים גם כמה שיעורים חשובים לחיים.

פריסילה

בימוי: סופיה קופולה
| 113 דקות

על הבסיס הביוגרפיה שכתבה פריסילה פרסלי על חייה עם אלביס, סופיה קופולה מתארת את האופן שבו מתעצב עולמה הרגשי והחומרי של אישה צעירה החיה בכלוב של זהב. "אם מתמסרים לתדרים של קופולה, התוצאה היא חוויה רגשית מספקת" (הוליווד ריפורטר).

המנצחים

בימוי: אלירן פלד
| 114 דקות

במהלך ימי ההמתנה למלחמת ששת הימים, עוזבים עמוס ונטע את הקיבוץ ועוברים לתל אביב. כאשר פורצת המלחמה, עמוס יוצא לחזית וחוזר ממנה אחר. סביב ציר העלילה יוצר "המנצחים" מבט עכשווי ומאוחר על המלחמה ותוצאותיה. את המתחים הלאומיים והאישיים הוא מבטא באמצעות שירים וריקודים, וכמו כל מחזמר, מתחת לעטיפה הקלילה מסתתרות שאלות חתרניות.

הבית ברחוב פין

בימוי: עמיר מנור
| 116 דקות

דינה מתפתה לגבר צעיר בשם אבינעם, ומוצאת עצמה כלואה בלב תל אביב, מכורה לסמים, גופה נמכר לגברים מזדמנים, וכל ישותה נשלטת בידי אבינעם ואביו. סרטו של עמיר מנור מתבונן בלי פיוט ובלי חמלה בחייהן נשים בזנות בישראל. מנור, בסיוע עבודת הצילום של גיא רז, מצליח למסור את אכזריותה של המציאות אותה הוא מתאר מבלי לגלוש לנצלנות. הסרט מכיל תכנים קשים לצפייה והוא מוגבל מגיל 16+

סעי בובה

בימוי: איתן כהן
| 84 דקות

ג'יימי ומריאן - הראשונה סוערת ואימפולסיבית, השניה שתקנית ומאופקת - יוצאות מפילדלפיה לפלורידה. בדרך הן תגלנה שבתא המטען מסתתרת מזוודה שמעניינת כמה אנשים עם כסף וכוח ומכאן המסע הופך למרדף. קומדיה סקסית שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות.

לאהוב פשוט

בימוי: מוניה שוקרי
| 111 דקות

סופיה היא מרצה לפילוסופיה בשנות ה-40 לחייה המנהלת זוגיות יציבה עם קסבייה. בין אינספור פתיחות בגלריות וארוחות ערב, מי שם לב שחלפו כבר עשר שנים משותפות? ואז מגיע סילבן – גבר צעיר, בנוי לתלפיות, שנשכר כדי לשפץ את הבית החדש של הזוג. הרומן שניצת בין סופיה לסילבן הופך את עולמם. מוניה שוקרי נוטלת את ז'אנר הקומדיה הרומנטית ונוטעת בו הרבה עומק ושנינות.

מטפלות בעניינים

בימוי: ז'וליאן רמבלדי
| 105 דקות

אנג'ל, צעירה מחוף השנהב, מצליחה להסתדר בחיים בזכות קסם אישי וקצת חוצפה. כאשר היא מתקבלת לעבודה כמטפלת של ארתור באחת מהשכונות היוקרתיות בפריז, היא מתוודעת לתנאי העבודה של המטפלות האחרות ולמצבן הרעוע ומחליטה לקחת את העניינים לידיה. "מטפלות בעניינים" מתרגם את מתחי החברה הצרפתית לכדי קומדיה מוצלחת ומרגשת.

מסכנים שכאלה

בימוי: יורגוס לנטימוס
| 141 דקות

פסגת ניסוייו של דוקטור גודווין בהשתלות והלחמות איברים, הביאה לעולם את בלה בקסטר - אישה תינוקת הכלואה בביתו שבלונדון הויקטוריאנית. כאשר בלה מגלה רצון לגלות עולם, היא עוזבת את בוראה הרופא ויוצאת למסע הוללות שבו היא חוקרת את פלאי הגוף והרגש. לנתימוס מגיש אגדה צבעונית שמציעה מבט אירוני על מבנים חברתיים ובודקת את המצב האנושי.

נשארים לחג

בימוי: אלכסנדר פיין
| 133 דקות

מורה שנוא בתיכון פנימיה יוקרתי, נאלץ לבלות את חג המולד בבית הספר כדי להשגיח על אחד מתלמידיו, שתוכניותיו לחג התבטלו. הבמאי אלכסנדר פיין תמיד ידע לנווט בין הפתטי לאמפטי וכאן עם פול ג'יאמטי הגדול ועם הכוכב החדש דומיניק ססה התוצאה היא אחד הלהיטים הגדולים של סתיו 2023. 

חולית: חלק שני

בימוי: דני וילנב
| 166 דקות

בחלקו השני של העיבוד ל"חולית" של הרברט, מצליח הבמאי דני וילנב לשמר את ההישגים של הפרק הראשון, ובראשם הפיכת הטקסט המיתולוגי לדימויים קולנועיים המשכנעים את הרגשות והמחשבה. אם חלקו הראשון של העיבוד הציב את היסודות של העלילה, הרי שכאן מניע וילנב את העלילה קדימה אל עבר פתרונה.