סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

המסע הבלתי סביר (בעליל) של הרולד פריי

בימוי: הטי מקדונלד
| 130 דקות

הרולד פריי חי בשלווה בקצה הדרומי של בריטניה. כאשר הוא לומד שחברה ותיקה שלו גוססת מסרטן, הוא יוצא לבקר אותה, ברגל, בקצה הצפוני של אנגליה. על פניו, זו עוד קומדיה על אנגלים אקסצנטריים,  אלא שהבמאית הטי מקדונלד יודעת להוציא יותר מהחומרים האלו ולטעון את הדרמה ברגש.

הבריחה מכלא 77

בימוי: אלברטו רודריגז
| 125 דקות

ספרד, 1976. מנואל הוא רואה חשבון שמואשם בהונאה. מערכת הכליאה מתנהגת כאוטונומיה קשוחה וחסרת סנטימנטים, וכדי לעמוד על זכויות האסירים מנואל מצטרף לתנועה הדורשת שקיפות ותנאי כליאה סבירים. אלברטו רודריגז משתמש בז'אנר המותחן כדי לעסוק בשאלות של מוסר וחוק, ועל הדרך מפגין שליטה מושלמת באמצעים הקולנועיים.

ילדים של אחרים

בימוי: רבקה זלוטובסקי
| 104 דקות

כשאהבה חדשה פורצת אל חייה של מורה פריזאית בת 40 היא מסמנת את ההזדמנות האחרונה שלה לאימהות בדמות בתו בת ה-4 של בן זוגה. פתאום הקשר הזה חזק ואמיתי לא פחות מהקשר הרומנטי. דרמה מוצלחת ועדינה על משפחה, הורות ואהבה, שזכה לאהדת הקהל והביקורת. 

ארץ האלוהים

בימוי: הלינור פלמאסון
| 143 דקות

בשלהי המאה ה-19 נוסע כומר דני צעיר לאזור מבודד באיסלנד כדי לבנות כנסייה ולצלם את הנופים והתושבים. בזמן שהוא מפלס את דרכו בארץ הפראית והלא סלחנית, הוא הולך ומתרחק מן המשימה, האמונה ועקרונות המוסר. ב"ארץ האלוהים" האדם בוחן את מקומו אל מול הטבע הפראי וטבעו שלו - הנפשי והיצרי.

הסירו דאגה מלִבכם

בימוי: תום שובל
| 98 דקות

מותו של הטייקון נח ארבל הופך את אלמנתו אלמה לאחת הנשים העשירות בישראל. מפגש עם חסרת בית ובתה התינוקת מעורר בה יצר שהיה חבוי בתוכה, והיא מזמינה אותן לגור בווילה שלה בקיסריה. השמועה מתפשטת, וחסרי בית מכל הארץ עולים לרגל אל הווילה. שיטות הפילנתרופיה הלא קונבנציונליות שלה מובילות אותה למסע פרוע ופוקח עיניים של גילוי עצמי.

החוזה

בימוי: גאי ריצ'י
| 123 דקות

סמל קשוח ביחידה לאיתור מטענים הפועלת באפגניסטן מגייס בחור מקומי שמקווה כי השירות יתגמל אותו ואת משפחתו בויזה. פעולה כושלת מותירה את השניים מאחורי קווי האויב. זהו סרט פעולה קשוח וישיר וריצ'י, כמו ריצ'י, יודע לביים סצינות אקשן נהדרות, אך אלו משרתות ומחזקות את הציר הדרמטי.

בו מפחד

בימוי: ארי אסטר
| 180 דקות

ארי אסטר עשה לעצמו שם של יוצר סרטי אימה עכשווים ומשוכללים שקנו לו קהל מעריצים נלהב. סרטו החדש "בו מפחד" כבר הולך רחוק יותר. בו, גיבור הסרט, הוא גבר מרוט שחייו מלאי חרדה הנובעת מיחסיו עם אמו. "זהו סרט המפגין שליטה עזה באווירה וניואנסים רגשיים" (סקרין).

טאר המנצחת

בימוי: טוד פילד
| 158 דקות

לידיה טאר, המנצחת הראשית של הפילהרמונית של ברלין, עשתה את דרכה לצמרת בעשר אצבעות. בפסגה, כל צעד עשוי להוביל לנפילתה. באחד הסרטים המדוברים והמוערכים של השנה, קייט בלאנשט – עם תסריט ובימוי מבריקים – מגישה דיוקן שמקלף בהדרגה את המעטפת הנוצצת של ההצלחה ובודק את המנגנון הנפשי שמפעיל אותה. 

אשתו של צ'ייקובסקי

בימוי: קיריל סרברניקוב
| 143 דקות

פיוטר צ'ייקובסקי סובל משמועות על זהותו המינית. כדי להתמודד עמן הוא בוחר להנשא לאחת מתלמידותיו לפסנתר. אך התשוקה והנעורים של האישה הצעירה נתקלים בגישתו הצוננת של הבעל הטרי. קיריל סרברניקוב מפגין את כוחו לעצב דרמה באמצעות תמונות קטנות ולהוביל אותנו אל קצה החוויה הרגשית והחושית של גיבוריו.