סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מאסטרשף צ'אנג

בימוי: מיקה קאוריסמקי
| 114 דקות

גבר סיני ובנו הצעיר יורדים מהאוטובוס באמצע שום מקום בפינלנד. מפה לשם הם נכנסים למסעדה מקומית, בעלת הבית עסוקה עם קבוצת תיירים, והסיני מציע להכנס למטבח ולעזור. מתברר שהוא שף מצוין עם עלילה מתוקה, נופיה הכובשים של פינלנד וכמה מאכלים מסקרנים, התוצאה היא בידור מהנה. 

אף פעם לא מאוחר

בימוי: סופי הייד
| 97 דקות

מורה בגמלאות שהתאלמנה לפני כשנתיים מארגנת לעצמה סדרת מפגשים עם עובד-מין צעיר ורגיש כדי לנסות ולחוות סקס מספק. היחסים שמתפתחים בינה לבינו עומדים במרכז הסרט, שמתגלה כדרמה אנושית חכמה ומלאת הומור. "אחד הסרטים היותר בוגרים, אינטילגנטיים וסקסיים שצפיתי בהם מזה זמן" (יעל שוב, טיים אאוט)

הכל עבר בשלום

בימוי: פרנסואה אוזון
| 113 דקות

לאחר שאביהן של עמנואל ופסקל לוקה בשבץ, ומתברר שהוא משותק בחצי גופו, הוא מבקש מבנותיו לסיים את חייו. זו בראש ובראשונה יצירה שההבנה, החמלה וההשלמה מניעות אותה ומעצבות את אנושיותה" (אורי קליין, "הארץ").

נאמנות

בימוי: הליה סיסטראן
| 92 דקות

1956. אלג'יריה. פרננד נעצר במפעלו, מואשם בכך שהטמין פצצה. אשתו הלנה נחשבת כמי שנשואה ל"בוגד" אבל היא מסרבת לנטוש את פרננד לגורלו. ההיסטוריה תשנה באופן בלתי הפיך את מהלך גורלם של השניים. דרמה היסטורית מרתקת, מבויימת ברגישות עם הופעות וירטואוזיות של שני השחקנים הראשיים. 

עולה לראש

סרטם של ערוץ הכיבוד ודניאל אדר
| 90 דקות

להקת בנים צעירה עומדת בפני משבר תדמיתי לאחר שאחד מחבריה נתפס מנאץ את הצבא. הפתרון: להתגייס ללהקת היח"צ הצה"לית כדי להוכיח נאמנות בתרבות. המעבר מהאזרחות לצבא מאתגר את החברות של שלושת הגיבורים. סאטירה שנונה, מרוצפת בשירים מוצלחים, שווה להעביר מולה שעה וחצי. 

סופרנובה

בימוי: הארי מקווין
| 94 דקות

אחרי 20 שנה יחד, סם וטאסקר שוכרים קרוון ויוצאים למסע ברחבי אנגליה הכפרית הפסטורלית. הטיול, שבו הם פוגשים מכרים אהובים ומבקרים במקומות מיוחדים מעברם המשותף, עובר עלי מנוחות – אך מעל השניים מרחפת עננה שחורה שממנה הם מתעלמים במופגן. דרמה מרגשת בכיכובם של סטנלי טוצ'י וקולין פירת.

מין חסר מזל או פורנו משוגעים

בימוי: ראדו ג'ודה
| 106 דקות

סרטו החדש של ראדו ג'ודה, שגרף את פרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין 2021, עוקב אחר אמי, מורה בבית ספר שתדמיתה המקצועית סופגת מהלומה אנושה לאחר שסרטון וידיאו פרטי שבו היא מתועדת בעיצומו של אקט מיני סוער דולף לאינטרנט. זהו קרקס קולנועי מצחיק אשר מציע מבט שנון ואנושי על העידן הנוכחי ושפע שמרניו ומתירניו. אל תחמיצו! לגילאי 18+.

הנהגת של מר יוסוקה

בימוי: ריוסוקה המגוצ'י
| 179 דקות

ספק מסתכל על העתיד, ספק בורח מהעבר, במאי תיאטרון עובר לעיר חדשה כדי לביים את "הדוד וניה". התיאטרון מצוות לו נהגת צעירה והשניים יוצאים למסע במהלכו ילמדו להכיר אחד את השניה, ואולי אף את עצמם. בעיבוד לסיפור מאת הארוקי מורקאמי, הבמאי ריוסוקה המגוצ'י מגיש סרט יפהפה ומהורהר על בדידות, אהבה והאומץ להתמודד עם העבר.

בתנועה

בימוי: סדריק קלאפיש
| 117 דקות

רקדנית קלאסית מבטיחה נפצעת במהלך הופעה וכעת היא צריכה לחשב מחדש את מסלול חייה. סדריק קלאפיש עוסק לרוב במהמורות ובלבטים של אנשים צעירים, גם בסרטו החדש הוא משוטט בטריטוריות האלו. ולצד קטעי המחול ועלילת הגאולה, "בתנועה" מצטבר לכדי יצירה אלגנטית, בעל משקל אומנותי ודרמטי.

נולדתי בירושלים ואני עדיין חי

בימוי: יוסי עטיה, דוד אופק
| 83 דקות

קומדיה רומנטית שחורה המגוללת את קורותיו של רונן מטלון, ירושלמי שמתחיל להעביר סיורים קבוצתיים בעקבות פיגועים מפורסמים שאירעו ברחוב יפו.