סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

האיש שלא היה

בימוי: ג’ון מאדן
| 128 דקות

בשיא מלה"ע השניה עורך המודיעין הבריטי מבצע הטעיה כדי לא לחשוף את מיקום הפלישה לאירופה. כדי לתת למידע המוטעה מעמד אותנטי יש צורך ביותר מאשר מסמכים מזוייפים. דרמה מאופקת שמערבת אינטליגנציה, רומנטיקה ואגו ומצטברת לכדי בידור אלגנטי שנעים להתמסר לו.

מערבולת

בימוי: גספר נואה
| 142 דקות

את סרטו החדש בחר גספר נואה לתאר באמצעות ציטוט אניגמטי: "החיים הם מסיבה קצרה שבקרוב מאוד תישכח". הבמאי המוערך, שנודע כילד הרע של הקולנוע הצרפתי בזכות סרטים כמו "בלתי הפיך" ו"קליימקס", עושה פה תפנית נרטיבית וסגנונית של 180 מעלות. עלילת הסרט עוקבת אחר שגרת חייו של זוג מזדקן; האשה סובלת מדמנציה, ובנם של השניים לא ממש מתעניין במצבם. 

שלום ולא להתראות

בימוי: אלבר דופונטל
| 88 דקות

דרמה קומית לא שגרתית על שלושה אנשים הנמצאים בצומת דרכים ויוצאים יחד למסע מטורף, מרהיב ומאתגר. "שלום ולא להתראות" הוא חגיגה קולנועית הקוראת תיגר על חוקי הז'אנר. זוכה 7 פרסי סזאר - כולל הסרט, הבמאי והתסריט הטובים ביותר.

גלגל המזלות

בימוי: ריוסוקה המגוצ'י
| 121 דקות

שלושה סיפורים שבכל אחד מהם מתערבים הגורל או הפנטזיה ומשנים את מסלולם: משולש רומנטי, סטודנטית פלרטטנית שנכנסת לחדרו של הפרופסור שלה, שתי נשים שנפגשות במקרה אחרי שנים של מרחק. יש כאן אהבה, תשוקה, קנאה, ודיבור ישיר על כל אלו באופן שנדיר למצוא היום בקולנוע, הם מוגשים בכנות, טבעיות, צניעות ופשטות שמצטברים לחוויה צלולה ומסעירה.

הכל בכל מקום בבת אחת

בימוי: דניאל שיינהרט, דניאל קוואן
| 139 דקות

בעת ביקורת במס הכנסה מתברר לאוולין שהיא מתקיימת במקביל בעוד ועוד יקומים. ועכשיו, במקום לנהל מכבסה, היא צריכה לדלג מיקום ליקום כדי להציל את העולם. בסרטם השני ממשיכים "הדניאלים" להפגין כשרון צורני וקולנועי מסנוור. בזכות הופעה מדודה של מישל יו התוצאה היא קונצרט קולנועי למסעיר ומרגש.

קדימה קדימה

בימוי: מייק מילס
| 109 דקות

עיתונאי רדיו שמגיש סדרת הסכתים בהשתתפות ילדים נדרש לטפל בבן אחותו. מייק מילס ממקד את הסרט שלו ברגעים הקטנים בין שני גיבוריו, שמגיעים למפגש המשותף די אפויים ויוצאים ממנו קרובים יותר. עם הופעות כובשות של חואקין פניקס ווודי נורמן, וצילום רך בשחור לבן זהו סרט עדין ונוגע ללב.