שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
5pm
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

זרים מושלמים 2021

בימוי: ליאור אשכנזי
| 90 דקות

שבעה חברים נפגשים לארוחת ערב ומחליטים לחשוף במהלכה את כל ההודעות שיגיעו לטלפונים הסלולריים. ההחלטה הזו חושפת שורה של סודות ובוחנת את החברות בין השבעה. בסיוע אנסמבל שחקנים אפקטיבי, ליאור אשכנזי, הפעם על כסא הבמאי, מצליח להציע 90 דקות מהנות ומוצלחות. 

מים שקטים

בימוי: טום מקארת'י
| 139 דקות

ביל מגיע למרסיי כדי לחלץ את בתו שהואשמה ברצח שותפתה. הוא לא יודע צרפתית, הוא גבר לבן עם עבר פלילי, ועכשיו נאלץ לחקור את הפרשה בעצמו. טום מקארת'י מגיש דרמה אנושית מוצלחת, שבזכות ההופעות של דיימון וקוטן יש לתוצאה מימד רגשי של ממש. 

נאום החתונה

בימוי: לורן טיראר
| 87 דקות

אדריאן מאז ומתמיד סבל מבעיות תקשורת, אבל הלילה הוא הולך להתעמת איתן; האקסית מתעלמת מההודעות שלו, הארוחה המשפחתית היא סיוט רצוף במשקעים  ואם זה לא מספיק, גיסו לעתיד ביקש ממנו שיכין נאום "קצרצר" ליום החתונה. עיבוד קולנועי שנון, מצחיק ומרגש לרב המכר של הסופר הצרפתי פברייס קארו.

הקרנות קבועות

אגדת חורבן

בימוי: גידי דר
| 93 דקות

"אגדת חורבן" מגולל את אחד הסיפורים הגדולים בהיסטוריה - סיפור המרד היהודי באימפריה הרומית שהידרדר למלחמת אחים והוביל לחורבן בית המקדש השני. מותחן פוליטי רחב יריעה, המספר בדרך חדשנית ועוצמתית (הסרט מורכב מ-1500 ציורים של האומנים דוד פולונסקי ומיכאל פאוסט) על חברה שסועה, שטופה בקנאות דתית ופערים חברתיים עמוקים.

השליח האנגלי

בימוי: דומיניק קוק
| 112 דקות

בצל המלחמה הקרה, בסוכנות הביון הבריטית מתקבל מכתב המתריע מפני פריצת מלחמה גרעינית בין ברית־המועצות לארצות המערב. עושה רושם שהמסר הגיע מבכיר בממשל הסובייטי, וברור שיש כאן הזדמנות ליצירת קשר עם האויב. המשימה מוטלת על גרוויל ויין – איש עסקים אנגלי פשוט. דרמת ריגול מרתקת בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ’.

סיפור הפרברים 2021

בימוי: סטיבן שפילברג
| 156 דקות

סטיבן שפילברג מעבד את המחזמר הקלאסי אודות סיפור האהבה הבלתי אפשרי בין מריה אחותו של מנהיג כנופית השארקס הלטינית לבין טוני, יוצא כנופית הג'טס הלבנים. גרסתו של שפילברג שומרת על התנופה והחן שיצרו סונדהיים, ברנשטין ורובינס ווויז. התוצאה היא יצירה אלגנטית וסוחפת.