סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

המתיקות שבבטן

בימוי: זרסנאי מהארי
| 110 דקות

לילי הבריטית גדלה באתיופיה אצל משפחה מאמצת וכאשר החלה מלחמת האזרחים באמצע שנות השבעים נמלטה ללונדון. כמו שותפתה לדירה, גם היא פליטה מאתיופיה, היא חרדה לגבר שהשאירה מאחור, וצריכה להחליט אם להפרד מן העבר או לחכות לו. "המתיקות שבבטן" המבוסס על רומן מאת כמילה גיב, מעמיד במרכזו שאלות של זהות והגירה ומנסה לבדוק האם סופו של המסע מאפשר לגיבורותיו להרגיש לגמרי בביתן.

התקופה היפה בחיי

בימוי: ניקולא בדוס
| 110 דקות

בשעה שהנישואים שלו עם מריאן במשבר, ויקטור מוזמן להשתתף במשחק תפקידים שמאפשר לו לשחזר את הרגע שהתאהב בה, לפני ארבעים שנה. האם האפשרות להפוך את הזכרון למציאות ולחיות מחדש את העבר יציתו מחדש גם את האהבה? עם צוות שחקנים מצוין ובימוי סוחף - התוצאה היא סרט נפלא: חכם, מצחיק, שנון ורומנטי. אל תחמיצו! 

וונדי

בימוי: בן צייטלין
| 112 דקות

וונדי מתגוררת בסמוך למסילת הרכבת אי שם בדרום ארה"ב והעתיד שלה לא נראה מבטיח במיוחד. אך צחוק מתגלגל מרכבת חולפת מוביל אותה ואת אחיה להרפתקאה בארץ לעולם לא. בן צייטלין ("חיות הדרום הפראי") מביא למסך מעין עיבוד לסיפורו של פיטר פן, ושומר בעזרת הצילום אקספרסיבי ומקומו של הטבע בחיי גיבוריו על ליבה הפועם של המקור.

אלת המזל

בימוי: פרזן אוזפטק
| 114 דקות

אנאמריה מגיעה לרומא עם שני ילדיה כדי לטפל בכאבי הראש התוקפים אותה. את הילדים היא מפקידה אצל זוג חבריה אלסנדרו וארטורו, שהזוגיות שלהם קצת במשבר. ההורות הזמנית מעמיקה את המתח בין השניים ומאלצת את המשפחה החדשה להתעמת עם חששותיה העמוקים ביותר. בזכות צוות שחקנים מוצלח ובימוי מיומן, מצליח אוזפק להעניק להרפתקאה הזו מתח דרמטי שהולך ומתבהר ככל שהיא מתקדמת. 

פיג

בימוי: מייקל סרנוסקי
| 92 דקות

רוב מתגורר בבקתה ביערות אורגון ומוכר פטריות כמהין שהוא מלקט עם החזירה שלו. כאשר החיה נחטפת הוא יוצא למסע חיפושים אחריה, מסע שמגלה גם כמה פרטים על העבר הקולינרי העשיר שלו לפני שפרש ליערות. אחד הסרטים הטובים של 2021 נהנה מבימוי מקורי והופעה מוצלחת של ניקולס קייג'.

שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות

בימוי: דסטין דניאל קרטון
| 132 דקות

הלהיט החדש של אולפני מארוול, בהפוגה שלאחר "סאגת האינסוף", ורגע לפני השקת הפרק הבא במיתולוגיה הוא סרט הפעולה שלפנינו, שבמרכזו מסעו של גבר צעיר מארה"ב לסין במטרה להתעמת עם אביו לגלות את כוחות העל שלו.

תיק קוליני

בימוי: מרקו קראוספיינטר
| 120 דקות

הפרקליט הצעיר קספר ליינן מזדרז להגן על פבריציו קוליני, קשיש בגמלאות שיום אחד רוצח. כאשר קוליני מודה באשמה אך מסרב לספק מניע, המקרה נראה אבוד. אך ליינן מחליט לחקור ומגלה את הקשרים העבותים שבין הרוצח לנרצח, שהולכים אחורה עד למלחמת העולם השניה.