שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

סול

בימוי: ג’זבל מרקז
| 98 דקות

סול היא רקדנית טנגו מפורסמת בארגנטינה. השריטה של חייה נוגעת ליחסים עם בנה שנותקו לפני שנים. עכשיו היא חוזרת לפריס, במטרה לפגוש את נכדה, אבל ברגע האמת היא נבהלת, שוכרת את הדירה ממול ומנסה להתרגל אל השכנים החדשים... עם מוסיקה וריקוד, הומור וחום – זוהי קומדיה שראויה לתשומת לב. 

הברך

בימוי: נדב לפיד
| 104 דקות

קולנוען ישראלי, מגיע לכפר נידח בשולי המדבר לצורך הקרנת אחד מסרטיו. שם הוא פוגש פקידה במשרד התרבות, וזורק את עצמו נואשות לשני קרבות אבודים: האחד נגד מות החופש בארצו, והשני נגד מות אמו. סרטו של נדב לפיד, זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן 2021, הוא "הוא מעשה יצירה של מי ששליטתו באמצעי המבע גורפת אותנו בעוצמה" ("הארץ")

פאלם־ספרינגס

בימוי: מקס ברבקאו
| 90 דקות

שרה וניילס מכירים במהלך חתונה בפאלם־ספרינגס. מה שהתפתח בין השניים בלילה היה אמור להישאר בעבר, אלא שלמחרת בבוקר שרה מגלה שנקלעה ללולאת זמן משונה. קומדיה מפתיעה ושנונה שהפכה לאחד הסרטים המדוברים ביותר של 2020.

קיץ 85

בימוי: פרנסואה אוזון
| 101 דקות

קיץ, 1985. כאשר סירתו של אלקסי בן ה-16 מתהפכת והוא ניצל ע"י דיוויד היפה והכריזמטי והשניים הופכים מיד לחברים. הקשר המיוחד והמרגש עומד למבחן כאשר הקיץ עומד להסתיים וכאשר פורצת לתוכו צלע שלישית. פרנסואה אוזון מתבונן במבט בוגר ובשל על אהבת נעורים שמצליח ללכוד את העוצמה של התפרצות רגשות ראשונית.

אחד בלב

בימוי: טליה לביא
| 90 דקות

אלינור ונועם שזה עתה נישאו, מבלים את ליל הכלולות בחיפוש אחר האקסית של נועם ששלחה לו ברכה מסתורית. סביב הציר העלילתי הזה, יצרה טליה לביא קומדיה רומנטית שעוסקת באהבה ומחוייבות. לביא מעצבת מעמדים מוכרים באופן חדש ומקורי, והתוצאה היא קומדיה חכמה ומהנה שעושה שימוש נבון בשחקניה ובנופי ירושלים.

נשים בחזית

בימוי: פיטר קטאניו
| 112 דקות

כאשר בני הזוג יוצאים למשימה צבאית באפגניסטן, נשארות הנשים בבסיס ומחפשות משהו שיגרום למצב רוח טוב. מפה לשם עולה הרעיון להקים מקהלה. בהתחלה יש חיכוכים אך בהדרגה הרעיון תופס תאוצה והופך לסנסציה. ״נשים בחזית״ מצליח להעלות חיוך, להתנגן על שפתיים ולשבות את הלב.

1 screaning
ראשון 31.03.24
31.03.24
18:30
סינמטק 3
סינמטק 3
2024-03-31 18:30:00 2024-03-31 21:30:00 Asia/Jerusalem יום האישה הבינלאומי 2024 בשיתוף ויצו ירושלים <p>18:00 קבלת פנים</p><p>18:30 ברכות, הענקת אותות הוקרה ושיח עם נשים הפועלות למען החברה הישראלית: פרופ' <strong>דינה בן יהודה</strong>, גב' <strong>פנינה עומר</strong></p><p>19:15 הקרנת הסרט "נשים בחזית".</p><p>כרטיס בודד 50 ₪ / כרטיס זוגי 80 ₪. כל ההכנסות קודש לקידום נשים ונערות בסיכון. להזמנת כרטיסים <a href="https://eventbuzz.co.il/lp/event/wizo2024" target="_blank" rel="nofollow"><strong>לחצו כאן&gt;&gt;&gt;</strong></a></p><p>מנויים: הכניסה חופשית (מספר המקומות מוגבל)</p> Cinematheque Jerusalem Cinematheque
יום האישה הבינלאומי 2024 בשיתוף ויצו ירושלים

אנט

בימוי: לאוס קראקס
| 139 דקות

לוס־אנג'לס, ההווה. הנרי (אדם דרייבר) הוא אמן סטנד־אפ בעל חוש הומור פראי במיוחד. אן (מריון קוטיאר) היא זמרת אופרה בעלת שם עולמי. תחת אור הזרקורים, הם מתאהבים וממסדים זוגיות בריאה וזוהרת. ואולם, עם הולדת בתם הראשונה, תינוקת מסתורית עם כישרון יוצא דופן, חייהם משתנים ללא הכר. סרטו של לאוס קראקס, שפתח השנה את פסטיבל קאן.

ריספקט

בימוי: ליזל טומי
| 145 דקות

"ריספקט" מתאר את 20 השנים המעצבות בקריירה של ארתה פרנקלין, מהילדות ככשרון מבטיח תחת ההנחיה והשליטה החונקת של אביה ועד להצלחה ששיאה הקלטת האלבום "חסד מופלא" ב-1972. הופעה מעולה של ג'ניפר הדסון ושורה של ביצועים מוסיקליים סוחפים הופכים את "ריספקט" ל"מחוות אהבה, שיש בה מורכבות, רוחניות, גאווה שחורה, ועצמה נשית" (הוליווד ריפורטר).

נתראה בשמחות

בימוי: מיכאל מאיר
| 91 דקות

ארוחת ערב של חברים ישראלים בבית רחב מידות בברלי הילס מתדרדרת בהדרגה למקומות בלתי צפויים. מיכאל מאיר מלהטט בין ז'אנרים כדי להגיש סאטירה די פרועה על הישראליות העכשווית על כל מופעיה. המצלמה של זיו ברקוביץ' מצליחה לגשר בין שינוי הסגנון, וצוות השחקנים מגלה ספורטיביות ראויה שהופכת את הסרט לחוויה מהנה למדי.