חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

סיפור אהבה ארץ ישראלי

בימוי: דן וולמן
| 96 דקות

פרשת אהבתם של מרגלית (פנינה גרי) בת נהלל ועלי בן צבי, בנם של רחל ינאית ויצחק בן צבי על רקע השנים הדרמטיות של הקמת המדינה, מתואר בדרמה ההיסטורית של דן וולמן. התוצאה היא דרמה קלאסית מהסוג שכמעט כבר לא עושים היום. 

פטרסון

בימוי: ג’ים ג’רמוש
| 113 דקות

סרטו של ג’ים ג’רמוש, שזכה לביקורות מהללות בפסטיבל קאן, מפגיש בין הפיוטי ליומיומי. אדם דרייבר מככב כנהג אוטובוס בעיר הנושאת את שמו, פטרסון. הוא בעיקר נוהג, מתבונן בנופי העיר, מאזין לשברי שיחות הנוסעים וכותב שירה. בניגוד לפטרסון, לאשתו יש חלומות גדולים.

7 דקות אחרי חצות

בימוי: גיי. איי ביונה
| 107 דקות

כאשר מחלת הסרטן של אימו מתגברת, מתגלה אל קונור הצעיר אפיק מפתיע של נחמה: מדי לילה פונה אליו העץ שמבעד לחלון ומציע לו סיפורים שמתוכם יכול קונור ללמוד תובנות חדשות שעתידות לסייע לו בהתמודדות היומיומית. דרמה פנטסטית שמצליחה להפעיל היטב את הרגשות. 

הרקדן

בימוי: סטיב קנטור
| 85 דקות

בגיל 19 כבר היה סרגיי פולונין לרקדן הראשי של הבלט המלכותי הבריטי – יפה, אצילי, מושלם. שנתיים מאוחר יותר, כשפולונין בשיא תהילתו, הוא מרגיש שנגמר לו הסוס ומחליט לפרוש . “הרקדן” מתעד את פולונין ברגעים כנים וחשופים ומשרטט דיוקן של צעיר מוכשר ומורכב.

המילה האחרונה

בימוי: מארק פלינגטון
| 108 דקות

הארייט לאולר מתכוונת להכתיב את ההספד שייכתב עליה. כשהעובדות מגלות שאין מילה אחת טובה אודותיה, יוצאת הארייט למסע “תיקון”. בזכות הפרסונה החד פעמית של שירלי מקליין, עם טריקים עלילתיים שכל מטרתם לעשות נעים בלב, התוצאה היא קומדיה לא מחייבת. 

בציר ראשון

בימוי: ז‘רום לה מארי
| 97 דקות

צ‘רלי מרשל הוא נצר למשפחת ייננים מפורסמת שהחליט לא להמשיך במסורת המשפחתית. אך כשהיקב נכנס לקשיים כלכליים ועומד בפני פשיטת רגל, צ‘רלי נאלץ לחזור הביתה ולנהל את היקב. הוא חסר ניסיון אך בעזרת אחיו מרקו שניהם ינסו להציל את העסק המשפחתי ולייצר יין משובח.

אני, דניאל בלייק

בימוי: קן לואץ’
| 100 דקות

אחרי התקף הלב, דניאל בלייק נפגש עם מומחית מטעם הביטוח הלאומי שקובעת כי אינו זכאי להבטחת הכנסה. במהלך הסבך הבירוקרטי הוא פוגש בקייטי שעקרה לניוקאסל עם שני ילדיה, וגם היא מתקשה לקבל את הסיוע המתאים ממערכת הרווחה. ספק אם תראו השנה סרט מרגש ואפקטיבי כמו זה. 

להציל את נטע

בימוי: ניר ברגמן
| 90 דקות

שנה בחייו של נטע, אדם שחייו לקחו תפנית, פנייה לא נכונה, והוא מחפש את המסלול מחדש. סיפורו מסופר דרך סיפוריהן של ארבע נשים ישראליות שהוא פוגש במהלך שנה זו לרגע אחד מכונן.

זוג יונים

בימוי: דובר קוסאשווילי
| 75 דקות

פנטזיה מינית יוצאת משליטה וחושפת מארג של סודות, שקרים ודחפים נסתרים. האם יעמוד השלד הישן של האהבה והחברות ברוחות התשוקה הסוערות. קוסאשווילי ממשיך את מסעו הפרטי שהחל בחתונה מאוחרת ומגיש דרמה סוערת העוסקת שוב בחופש וגבולות בזוגיות ובמיניות. 

מוגבל מגיל 18 ומעלה.

רופא הכפר

בימוי: תומא לילטי
| 102 דקות

תושבי הכפר יודעים שהם יכולים לסמוך על ז‘אן פייר, הרופא הותיק והמסור. אבל כשז‘אן פייר מגלה שהוא סובל ממחלה אין לו בררה אלא למצוא מחליף. הבחירה נופלת על נטלי, רופאה צעירה וחסרת נסיון. האם היא תצליח להחליף את האיש שמשוכנע שלא ניתן להחליפו? 

פריז יכולה לחכות

בימוי: אלינור קופולה
| 92 דקות

אשתו של מפיק הוליוודי והשותף הצרפתי של בעלה נוסעים בפיג'ו פתוחה מפסטיבל קאן לפריז. יומיים של נופים, מסעדות ודיבורים מסתכמים לכדי ממתק קטן ומבדר.

דנקרק

בימוי: כריסטופר נולן
| 106 דקות

כריסטופר נולן מגיש אפוס היסטורי הדוק שמביא למסך את קרב דנקרק במהלכו חילצה בריטניה מאות אלפים מחייליה ממצור גרמני. בכשרון רב מצליח נולן למסור את עוצמת הימים ההם על החרדה, המתח, הנחישות וההקרבה.

לא פה, לא שם

בימוי: מייסלון חמוד
| 102 דקות

בדירת שותפות בתל אביב נפגשות לילא, סלמה ונור, שלוש צעירות פלסטיניות ישראליות החיות הרחק מעיני החברה הערבית המפקחת על צעדיהן, ובלב החברה הישראלית הליברלית שלעולם תגדיר אותן כאזרחיות סוג ב׳. סצנת האנדרגראונד הפלסטינית בתל אביב משמשת מרחב פעולה חדש לבדיקת החופש שהן תובעות לעצמן.