סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

אהבתה מרתיחה את מי האמבט

בימוי: ריוטה נאקאנו
| 125 דקות

כאשר אשה מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את אביה הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ השמפחתי. כיוטה נאקאנו יוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן. 

מאמה מיה! Here We Go Again

בימוי: אול פארקר
| 114 דקות

אנו פוגשים שוב את סופי, בשעה שהיא עומלת על הפיכת הטברנה של אמא שלה, דונה, למלון ומצפה לילד ראשון. במקביל אנחנו חוזרים לסוף שנות השבעים ועוקבים אחר דונה ושלושת מאהביה הצעירים. צירי העלילה האלו מאפשרים לבמאי בדיוק כמו בלהיט הקודם לשלב בלי חשבון להיטים של “אבבא”.

על חוף צ’סיל

בימוי: דומיניק קוק
| 110 דקות

1962. שעות אחרי שנישאו, פלורנס ואדוארד הבתולים מלאי חשש מהצורך להפוך את אהבתם לענין גופני, מיני. המתח מחדד את ההבדלים בינהם. איאן מקיואן הוא אחד מגדולי הסופרים של דורנו ו”על חוף צ’סיל” שלו מציע מבט מורכב על בריטניה ב־50 השנים האחרונות, ובעיקר התבוננות אינטימית על זוגיות. 

באהבה, סיימון

בימוי: גרג ברלנטי
| 110 דקות

לכאורה, סיימון הוא מתבגר טיפוסי בתיכון כל־אמריקאי, עם הורים מבינים וחברים טובים. יש לו רק סוד אחד לא קטן: הוא הומו. כאשר הסוד שלו עשוי להתגלות, הוא נדרש לקבל כמה החלטות לא פשוטות. “באהבה, סיימון” לוקח את ז’אנר סרטי ההתבגרות האמריקאים ונותן להם טוויסט גאה.

המילים הפשוטות

בימוי: איוואן אטאל
| 95 דקות

כאשר פרופסור למשפטים יוצא בשפריץ גזעני כלפי סטודנטית מהפרברים, מציעה לו האוניברסיטה דרך אחת לצאת מהצרה: להכין את הסטודנטית לתחרות הדיבייט הארצית. מכאן מתחילה מעין גרסה של “גבירתי הנאווה” – שכרגיל מלמדת את שני גיבוריה כמה שיעורים על זהות וסובלנות. 

שחור על לבן

בימוי: ספייק לי
| 128 דקות

תחילת שנות ה-70. משטרת קולורדו קולטת שוטר אפרו-אמריקאי צעיר. כשהוא נתקל במודעה של הקו-קלוקס-קלאן, הוא מחליט ליצור קשר עם המפרסמים – ומה שמתחיל כהלצה מתגלגל למבצע המאפשר למשטרה להסתנן לשורות הארגון הגזעני. לי תמיד ידע לתרגם את רעיונותיו לכדי דרמה סוחפת ודמויות חד פעמיות והתוצאה היא סרט ייחודי ומסעיר. 

קשר משפחתי

בימוי: קרין טרדיו
| 100 דקות

ארוון עובד כמפנה מוקשים במחוז ברטון, מקצוע שדורש קור רוח. זה אובד לו כאשר הוא מגלה כי אביו אינו בעצם אביו. כאשר הוא מגלה את אביו הביולוגי, שמתגורר לא רחוק, נדמה שמצא חבר ותיק, אבל העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר הוא מבין מי היא אחותו החדשה.

בית המזימות

בימוי: ז’יל פקה־ברנר
| 115 דקות

אריסטיד לאונידיס, מיליונר קשיש, הלך לעולמו בנסיבות מסתוריות. רבים מבאי ביתו עשויים היו לרצות במותו. את מגבעת הבלש חובש הפעם צ’רלס הייוורד, פעם מרגל במצרים ועכשיו סוג של “ידיד המשפחה”. “בית המזימות” מציע את אותה תערובת כריסטית מוצלחת של מעשית רצח עם לא מעט גיבורים פגומים מתוקים

טרנזיט

בימוי: כריסטיאן פצולד
| 101 דקות

גבר הנמלט מפריז למארסיי ערב הכיבוש הנאצי מאמץ זהות של סופר שהתאבד ופוגש באשה מסתורית המחפשת אחר בעלה האבוד – אותו אדם שאליו הוא מתחזה. הבמאי כריסטיאן פצולד מעבד למסך את ספרה החשוב של אנה זגרס מ־1944, ותוך כך נוקט בהחלטה אמיצה: הוא אינו מלביש את סרטו בתפאורה ובשחזורים היסטוריים.