אהבתה מרתיחה את מי האמבט
כאשר אשה מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את אביה הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ השמפחתי. כיוטה נאקאנו יוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן.
כאשר אשה מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את אביה הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ השמפחתי. כיוטה נאקאנו יוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן.
אנו פוגשים שוב את סופי, בשעה שהיא עומלת על הפיכת הטברנה של אמא שלה, דונה, למלון ומצפה לילד ראשון. במקביל אנחנו חוזרים לסוף שנות השבעים ועוקבים אחר דונה ושלושת מאהביה הצעירים. צירי העלילה האלו מאפשרים לבמאי בדיוק כמו בלהיט הקודם לשלב בלי חשבון להיטים של “אבבא”.
1962. שעות אחרי שנישאו, פלורנס ואדוארד הבתולים מלאי חשש מהצורך להפוך את אהבתם לענין גופני, מיני. המתח מחדד את ההבדלים בינהם. איאן מקיואן הוא אחד מגדולי הסופרים של דורנו ו”על חוף צ’סיל” שלו מציע מבט מורכב על בריטניה ב־50 השנים האחרונות, ובעיקר התבוננות אינטימית על זוגיות.
לכאורה, סיימון הוא מתבגר טיפוסי בתיכון כל־אמריקאי, עם הורים מבינים וחברים טובים. יש לו רק סוד אחד לא קטן: הוא הומו. כאשר הסוד שלו עשוי להתגלות, הוא נדרש לקבל כמה החלטות לא פשוטות. “באהבה, סיימון” לוקח את ז’אנר סרטי ההתבגרות האמריקאים ונותן להם טוויסט גאה.
כאשר פרופסור למשפטים יוצא בשפריץ גזעני כלפי סטודנטית מהפרברים, מציעה לו האוניברסיטה דרך אחת לצאת מהצרה: להכין את הסטודנטית לתחרות הדיבייט הארצית. מכאן מתחילה מעין גרסה של “גבירתי הנאווה” – שכרגיל מלמדת את שני גיבוריה כמה שיעורים על זהות וסובלנות.
תחילת שנות ה-70. משטרת קולורדו קולטת שוטר אפרו-אמריקאי צעיר. כשהוא נתקל במודעה של הקו-קלוקס-קלאן, הוא מחליט ליצור קשר עם המפרסמים – ומה שמתחיל כהלצה מתגלגל למבצע המאפשר למשטרה להסתנן לשורות הארגון הגזעני. לי תמיד ידע לתרגם את רעיונותיו לכדי דרמה סוחפת ודמויות חד פעמיות והתוצאה היא סרט ייחודי ומסעיר.
ארוון עובד כמפנה מוקשים במחוז ברטון, מקצוע שדורש קור רוח. זה אובד לו כאשר הוא מגלה כי אביו אינו בעצם אביו. כאשר הוא מגלה את אביו הביולוגי, שמתגורר לא רחוק, נדמה שמצא חבר ותיק, אבל העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר הוא מבין מי היא אחותו החדשה.
אריסטיד לאונידיס, מיליונר קשיש, הלך לעולמו בנסיבות מסתוריות. רבים מבאי ביתו עשויים היו לרצות במותו. את מגבעת הבלש חובש הפעם צ’רלס הייוורד, פעם מרגל במצרים ועכשיו סוג של “ידיד המשפחה”. “בית המזימות” מציע את אותה תערובת כריסטית מוצלחת של מעשית רצח עם לא מעט גיבורים פגומים מתוקים
גבר הנמלט מפריז למארסיי ערב הכיבוש הנאצי מאמץ זהות של סופר שהתאבד ופוגש באשה מסתורית המחפשת אחר בעלה האבוד – אותו אדם שאליו הוא מתחזה. הבמאי כריסטיאן פצולד מעבד למסך את ספרה החשוב של אנה זגרס מ־1944, ותוך כך נוקט בהחלטה אמיצה: הוא אינו מלביש את סרטו בתפאורה ובשחזורים היסטוריים.