שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

הסינמטק פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות

 

עולמו המופלא של צ’רלי צ’פלין

על הכוכב הגדול הראשון של הקולנוע, צ’רלי צפלין. במהלך האירוע יסופר על מאחורי הקלעים של הרגעים המפורסמים ביותר בסרטיו. בהנחיית במאי הקולנוע אלון גור אריה.

הקרקס

בימוי: צ’ארלי צ’פלין
| 72 דקות

הנווד מגיע הפעם לקרקס והופך לכוכב, מבלי ידיעתו. הוא מתאהב בבתו של מנהל הקרקס, וכדי להרשים אותה מוכן להסתכן בהליכה על החבל. התוצאה היא אחד מסרטיו הגדולים של צ’פלין: קומדיה רומנטית נוגעת ללב. קלאסיקה. 

המיניונים 2: עלייתו של גרו

בימוי: קייל בלדה
| 87 דקות

הפרק השני בעלילות המיניונים לוקח אותנו לראשית המעשה. גרו הוא ילד בן 12 שחולם להיות נבל-על  והוא צריך ללמוד כיצד להיות מרושע. עם אנימציה מעולה ושילוב בין הומור סלפסטיק פיזי ויעיל לבין שימוש ומתוחכם בהשאלות תרבותיות נוצר הלהיט הקייצי המוצלח הזה. 

קדימה

בימוי: דן סקנלון
| 102 דקות

שני אחים שדונים מקבלים הזדמנות לבלות יום שלם עם אביהם שמת. כדי לעשות זאת עליהם למצוא את האבן שתעשה את הקסם הנכון. הם יוצאים להרפתקאה ופוגשים יצורים שונים ומשונים. "קדימה" שולחת את צופיה לביקור בעולם פנטסטי, המעוצב בשילוב מוצלח של קסם והומור.

לבד בבית עונה 2, שני פרקים בהקרנת טרום בכורה

הצטרפו אלינו להקרנה חגיגית של שני פרקים מהעונה השניה והמטורררררפת של ‘לבד בבית’, מבית כאן חינוכית, זוכת פרס האקדמיה לקאסט האהוב ביותר לשנת 2021. כרטיסים: 5 ₪

לבד בבית - עונה 2

יוצרים: יניב זוהר, נדב פרישמן
| 44 דקות

אם גם אתם כבר מוכרחים לדעת מה עלה בגורל מיקה, רוני, איה, נבו וזעתר מאז שההורים ‏חזרו, ואיך הם הצליחו להשאיר אותם לבד בבית שוב....זה המקום בשבילכם!‏ בעונה החדשה, האחים וזעתר ישרדו יחד את יום האהבה, רוני יגדל שפם וזקן צרפתי ויגיע לבניין שכן ‏מפחיד במיוחד.