שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
10:30
5pm
17:00
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

מבחר סרטי חג המולד, בהם כל דבר שיכול להשתבש, משתבש אפילו יותר.

המספריים של אדוארד

בימוי: טים ברטון
| 98 דקות

אדוארד סיסרהנדס הוא יצירתו המופלאה (והלא גמורה) של ממציא בודד המתגורר בטירה מבודדת. אשת מכירות אדיבה הנקלעת לטירה מחליטה לאמץ את היצור המשונה, וזה עד מהרה הופך ללהיט בקרב נשות העיירה... טים ברטון מגיש אגדה מודרנית, מלאה בדמיון, עוצמה ויזואלית ולב מתפקע, פשוט ממתק אדיר מראשית הניינטיז התמימים שגם היום מצליח לבדר.

סיפור חג

בימוי: ארנו דפלשן
| 155 דקות

לרגל חג המולד, מתכנסת משפחת וויארד בבית ההורים ליד ליל. האם ג'ונון אובחנה לאחרונה עם סרטן והיא זקוקה לתרומת איברים של אחד מקרוביה. על רקע הצורך הבסיסי הזה, עם משקעי עבר שתמיד צצים באירועים משפחתיים שכאלו מגיש ארנו דפלשן את הדרמה המשפחתית הזו. הוא נעזר באנסמבל אדיר כדי להציע סרט רציני, מצחיק ומרגש.

פגוש אותי בסט. לואיס

בימוי: וינסנט מינלי
| 113 דקות

וינסנט מינלי, בסרטו השלישי בסה"כ, אחרי קריירה מזהירה בבורדווי, מגדיר מחדש את ז'אנר המיוזקל. העלילה עוסקת במשפחה מסט. לואיס שנאלצת לבחון את חייה הפשוטים כאשר אבי המשפחה מקבלת עבודה חדשה בניו יורק. יש כאן מידה שווה של סימפטיה ואירוניה, אלגנטיות ושמרנות שהופכים את המוצר הסופי למהנה ביותר, ולאחד משיאי המיוזקל הקלאסי.

מרתון מת לחיות
כרטיסים – סרט בודד: 40 ₪ / שלושת הסרטים: 60 ₪ / מנויים: כניסה חופשית

מת לחיות

בימוי: ג'ון מקטירנן
| 132 דקות

בלש משטרה חוזר ללוס אנג'לס כדי להתפייס עם אשתו, ערב חג המולד. רוצה הגורל ועל מגדל המשרדים שבו עובדת אשתו משתלטת חבורת טרוריסטים. עד שתגיע המשטרה, יוצא מקליין למאבק יחיד נגד הפושעים. זהו סרט אקשן מושלם, אנרגטי, מהיר, ומלא הומור עם גיבור שיש לו מידה שווה של רומנטיקה ומודעות עצמית.

מרתון מת לחיות
כרטיסים – סרט בודד: 40 ₪ / שלושת הסרטים: 60 ₪ / מנויים: כניסה חופשית

מת לחיות 2

בימוי: רני הארלין
| 124 דקות

הסרט השני בסדרת "מת לחיות" הוא גם הטוב בסדרה. ערב חג המולד ממתין הבלש מקליין בשדה התעופה לאשתו שעתידה לנחות. אך על מערכות הבקרה של השדה משתלטת חבורת טרוריסטים שמבקשת לשחרר סוחר סמים. רק ג'ון מקליין יודע כיצד להתמודד איתם.

מרתון מת לחיות
כרטיסים – סרט בודד: 40 ₪ / שלושת הסרטים: 60 ₪ / מנויים: כניסה חופשית

מת לחיות 3

בימוי: ג'ון מקטירנן
| 128 דקות

הפרק השלישי בסדרה לוקח את הגישה הקלאסית לסרטי המשך: גדול יותר. מקליין מתחיל הכי נמוך שאפשר: שוטר מושעה ושתיין שאיבד את משפחתו, ומתחיל לטפס למעלה אחרי שאחי הטרוריסט מהפרק הראשון חוזר לחייו ומבקש נקמה.  

החנות מעבר לפינה

בימוי: ארנסט לוביטש
| 97 דקות

עולם ומלואו מתרחשים בחנות בודפשטית קטנה משך ארבעת הימים שבהם מתחוללת בה עלילת יצירת המופת הקומית של ארנסט לוביטש. הזמנות נוספת להנות מהמגע של לוביטש, שבזכות דיאלוגים שנונים ומבנה דרמטי מוצלח הביא את ז’אנר הקומדיה הרומנטית לשלמות. 

גרמלינס

בימוי: ג'ו דאנטה
| 106 דקות

ממציא כושל מעניק לבנו מתנת חג מולד מקורית - חיית שעשועים מוזרה שנירכשה בצ'יינהטאון. יש שלושה איסורים הנוגעים לחיית המחמד, אם יופרו האיסורים יבואו לעולם הגרמלינס: מפלצות קטנות ואכזריות. עם סטיבן שפילברג כמפיק וג'ו דאנטה כבמאי, היה "הגרמלינס" לסרט אימה נוח לעיכול שמשלב ביעילות בין רגעי חרדה להומור והנאה באופן שכבש קהלים צעירים ומבוגרים.