ניו-יורק, פברואר 1993 | לפני שהיא עוזבת לשלושה חודשים בפריז, מעמידה חברתו של ביל אולטימטום: מחוייבות טוטאלית או סיום היחסים. תוך כמה שעות עליו לסקור את כל האפשרויות הרומאנטיות העומדות בפניו, ולהחליט. | ברלין, ספטמבר 1994 | דוייט, צעיר אמריקאי, חי עם יוהן, סוחר-אמנות גרמני. יוהן חייב לטוס לשלושה חודשים לרגל עסקיו לניו-יורק, והוא דורש מדוייט להגיע להחלטה אם יש עתיד ליחסיהם. | טוקיו, מרץ 1995 | מיהו, סטודנטית למחול נקרעת בין כוראוגרף יפני לבין האל הרטלי עצמו. "פלירט" מתנהל באותן הטריטוריות המוכרות של הרטלי ומוכתב ע"י אותו הקצב פנימי שהיה אחד המאפיינים הכובשים ב"אמת שלא תאמן", ב"אמון הדדי" וכו'. כמו בכותרים הנ"ל, גם כאן מקבלת הדרמה מהחיים תפקיד עליון, גם כאן הדיאלוגים הם מרכיב מכריע בהתפתחות, גם כאן ניכרת אבחנה ויזואלית דקה של קולנוען שיודע בדיוק מה הוא רוצה.