שישי | 18.10.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית
שקשוקה: עונה 6

אנו שמחים ונרגשים להתחיל בהקרנות של פרקים חדשים מהעונה השישית של "שקשוקה" מבית כאן חינוכית, הדרמה המצליחה לכל המשפחה. בעונה השישית אנחנו ממשיכים ללוות את הדמויות האהובות  בסיפורים חדשים ומסעירים הממשיכים לבטא במדויק את העולם המורכב, המרגש והמצחיק של כולנו.

במהלך העונה השישית, מכת כינים משבשת את חייהם של ילדי ומורי בית החינוך, ומסכסכת בין כולם; במהלך השבעה של סבתא של יולי, חן ואביאל, כל אחד מהילדים וההורים מתמודד אחרת עם האבל; יולי שוברת את היד, ועל הגבס שלה מתגלה ציור של לב מסתורי שאף אחד לא יודע מי צייר; רני מארח את בן דודו שחולה בסכרת, ומרוב דאגה לא נותן לו ליהנות; בן נבוך מכך שאבא שלו מסתובב בתחתונים ליד החברים; ואופק מעודד את משפחתו לאמץ את שקשוקה לסוף שבוע.

כמו תמיד ב"שקשוקה", כמו בחיים עצמם, הילדים לא מושלמים, ההורים לא מושלמים והמורים לא מושלמים. כולם מנסים ולא תמיד מצליחים.

הסדרה מבוססת על פי סדרת ספרי "שקשוקה" ו"אני מייקי" של גליה עוז

מפיקות: שולה שפיגל ודנה עדן

יוצרי הסדרה: אבנר ברנהיימר ואסיה לבטוב

במאי: אביעד קידר
משחק: אמיר שורוש, אגם רודברג, איתי תורג'מן, דולב מסיקה, חנה לסלאו, ידידיה ויטל, יורן דוידי, ליז רביאן, רבקה מיכאלי, רעות אלוש, שי גולדשטיין, שני קליין, אברהם שלום לוי, יפתח קליין, יעל לבנטל, מאיה מעוז, מעיין תורג'מן, שלומי ארבע, אורי אוריין ,אביתר רובין, איתי להב, אופיר עיני, אור באום, גור עדן, גיא שטרן, יולי יוסף, מיכאלה רון, מנשה מנשירוב, נוח טאוב גולן, נוי דולב, נועה בן גיגי, נעמי בן נחום, עדן קטורזה, רוני דולב, שלי ברק, מאיה ססובר, ירדנה ישראלוף, אודל קרודו, אלי נחמני, יהלי גבאי

כרטיס: 10 ₪ / מנויים: חופשי