חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית
חידון הקולנוע הישראלי וגבעת חלפון בגרסת ציטוט-אלונג
גבעת חלפון אינה עונה
בימוי: אסי דיין | 92 דקות

הקרנות נוספות של הסרט

לרגל חגיגות העצמאות ה-75, שמחים להזמין את אוהבי הקולנוע הישראלי לדורותיו, להשתתף באירוע שהוא חגיגה לחובבי הטריוויה, חובבי הקולנוע הישראלי ואלו שמצטטים בכל הזדמנות שורות מהקלאסיקות הישראליות על המסך עם חידון נושא פרסים, כיפי והומוריסטי שבוחן את המשתתפים בהיבטים שונים של הקולנוע הישראלי בהנחיית הבמאי אלון גור אריה. כותב החידון: ד"ר אבנר שביט.

והקרנה מיוחדת וראשונה מסוגה של סרט הקאלט "גבעת חלפון" בגרסת ציטוט-אלונג – הקהל מוזמן (ואף ידורבן) לצעוק את הציטוטים המוכרים מהסרט הקלאסי: "שעה אני מחפש את הים", "בולה בולה איפה את", "לסרג'יו פנית, לא טעית" ורבים אחרים. כרטיסים: 10 ₪ / מנויים: כניסה חופשית

ישראל 1976 | 92 דקות| עברית

קומדיית המתרחשת במוצב צבאי בסיני. רב"ט ג'ינג'י (גברי) מבקש חופשה מיוחדת כדי להציע לבחירת לבו נישואים. הרס"ר מאשר לו את החופשה, אך מתנה אותה בכך שיחזיר איתו את סרג'יו קונסטנצה המשתמט. ג'ינג'י יוצא מחולות סיני לכוון העיר הגדולה תל-אביב אלא שכאן מתחילה קומדיה המורכבת מרצף של טעויות ואי-הבנות... אסי דיין ביים בשנת 76' את "גבעת חלפון אינה עונה" ולא העלה בדעתו שקומדיית הסלפסטיק שלו תזכה להצלחה כה גדולה שרק הולכת וגוברת עם השנים, והופכת אותו לאחד מסרטי הקאלט הישראלים הגדולים בכל הזמנים.