חמישי | 25.04.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
16:00
5pm
6pm
18:00
18:15
8pm
9pm
21:00
סגור
לתכנית החודשית

שניים בכרטיס אחד

שניים בכרטיס אחד

כפטריות אחרי הגשם

ציידי הכמהין | פיג

ציידי הכמהין - ביערות צפון איטליה ממשיכים גברים לא צעירים למלא אחר מסורת ליקוט הכמהין, כשלצידם כלביהם המאומנים. עם צילום עוצר נשימה, חבורה גיבורים אנושית להפליא ומושא ציד שמעוררת את בלוטות הטעם – זוהי פנינה תיעודית, עשויה ביד אמן, שמתבוננת בחום ובחיבה בגיבוריה, ומצליחה להפעיל את כל החושים | פיג - רוב מתגורר בבקתה ביערות אורגון ומוכר פטריות כמהין שהוא מלקט עם החזירה שלו. כאשר החיה נחטפת הוא יוצא למסע חיפושים אחריה, מסע שמגלה גם כמה פרטים על העבר הקולינרי העשיר שלו לפני שפרש ליערות. אחד הסרטים הטובים של 2021 נהנה מבימוי מקורי והופעה מוצלחת של ניקולס קייג'.

שניים בכרטיס אחד

מיקלסן בריבוע

רוכבי הצדק | עוד סיבוב

רוכבי הצדק - הסרט הטוב ביותר של 2021 מתחיל בתאונת רכבת וממשיך במסע נקם כנגד האחראים לה. זהו אקשיונר חכם מצחיק ומרגש שעל הדרך עוסק בשאלות של סיבתיות ומקריות, אלימות ונקמה ומצליח לשלב בין ז'אנרים שונים לגמרי באלגנטיות וחינניות. אל תחמיצו | עוד סיבוב - באיזו ארוחה משותפת מבינים ארבעה חברים בני 40 ומשהו, שהחיים שלהם תקועים. כדי לצאת מן האין־מוצא הם מחליטים על ניסוי חברתי משותף: להמשיך את חייהם עם הרבה יותר אלכוהול. בהתחלה הכל הולך להם נהדר, אבל בסופו של דבר לערפול החושים ולהתמכרות יש מחיר. 

שניים בכרטיס אחד

מוזיקה תו החיים

קיץ של נשמה | אמריקן אוטופיה

קיץ של נשמה - בקיץ של שנת 1969, במשך שישה שבועות, התקיים פסטיבל מוזיקה בהשתתפות האמנים האפרו־אמריקאים הלוהטים ביותר של התקופה – וצולם במלואו. התיעוד, שכולל הופעות של סטיבי וונדר, נינה סימון ועוד שורה של מוזיקאים ידועים, מעולם לא הוקרן ולמעשה נשכח לחלוטין. עד עכשיו | אמריקן אוטופיה - ספייק לי מביא למסך את מופע הברודווי המצליח של דייויד ביירן ("ראשים מדברים"). התוצאה היא אחת הפסגות התרבותיות של השנתיים האחרונות. העיצוב מלוטש ואלגנטי והמצלמות של לי מצליחות לתפוס את כל השובבות שביירן וחבריו מביאים לבמה. קשה לתאר את העונג הפיזי שצפיה בסרט הזה מסבה לחושים, עם שירים, אבחנות לבביות והנאה מתמשכת.

שניים בכרטיס אחד

דמיון במלחמה

ג’וג’ו ראביט | המבוך של פאן

ג’וג’ו ראביט - גרמניה, לקראת סוף מלה"ע השניה. למרות שאיפתו להיות חבר מצטיין בנוער ההיטלראי, למרות שאדולף ה' הוא החבר הדימיוני שלו, ג'וג'ו מגלה שאין בו שום אכזריות. הדברים מסתבכים כאשר מתברר כי אמו מסתירה נערה יהודיה. זהו אחד מאותם סרטים חד פעמיים שחייבים לראות | המבוך של פאן - בזמן מלחמת האזרחים בספרד, מגלה נערה ביער מבוך שבו מסתתר פאן, אל הרועים. הוא מבשר לה שהיא נסיכה אבודה ושולח אותה לבצע שלוש משימות מסוכנות, שבסופן תחזור הביתה כגיבורה. מעשייה פנטסטית למבוגרים שמשלבת  בין המציאות לדימיון ועוסקת בכוחה של הרוח האנושית.