סגור
לתכנית החודשית

ראדו ג'ודה: מחווה

כולם במשפחה שלנו

בימוי: ראדו ג'ודה
| 107 דקות

בבוקר קיצי אחד מגיע מריוס כדי לאסוף את בתו מדירתה של גרושתו והחבר החדש שלה. האקסית לא בבית, החבר ואימו לא מוכנים למסור לו הילדה. הויכוחים וניסיונות השכנוע מתדרדרים בהדרגה לאלימות פיסית ומילולית. ראדו ג'ודה עוסק בהתמוטטות נפשית וערכית בסגנון ריאליסטי עם שילוב של אמפטיה והומור שחור.

בראבו

בימוי: ראדו ג'ודה
| 108 דקות

ברומניה של המאה ה-19 יוצאים אב ובנו למרדף אחר עבד צועני ששיגל את אשת האדון. מהעלילה הזו יצר ראדו ג'ודה מערבון רומני אלגנטי. עם צמד גיבורים פטפטנים וצילום שחור לבן מרשים, הוא מתבונן על ההיסטוריה במידה שווה של חמלה ואירוניה, והתוצאה היא פנינה קולנועית.

לא איכפת לי אם ההסטוריה תזכור אותנו כברברים

בימוי: ראדו ג’ודה
| 140 דקות

מריאנה, במאית תיאטרון אידאליסטית, נשכרת לביים מופע חוצות כדי לציין את הניצחון הרומני בחזית המזרח. למריאנה יש רעיון אחר: היא מבססת את המופע על טבח ידוע לשמצה. ראדו ג’ודה מגיש סרט חכם ומודע לעצמו שמתמודד עם העבר ועם זכרון העבר באופן ביקורתי ואירוני. 

מין חסר מזל או פורנו משוגעים

בימוי: ראדו ג'ודה
| 106 דקות

סרטו החדש של ראדו ג'ודה, שגרף את פרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין 2021, עוקב אחר אמי, מורה בבית ספר שתדמיתה המקצועית סופגת מהלומה אנושה לאחר שסרטון וידיאו פרטי שבו היא מתועדת בעיצומו של אקט מיני סוער דולף לאינטרנט. זהו קרקס קולנועי מצחיק אשר מציע מבט שנון ואנושי על העידן הנוכחי ושפע שמרניו ומתירניו. אל תחמיצו! לגילאי 18+.