סגור
לתכנית החודשית

קאלט ברביעי - חוזרים ללימודים

אבל אני מעודדת

בימוי: ג'יימי באביט
| 85 דקות

מייגן אומנם יוצאת עם שחקן פוטבול אבל ליבה נמשך לחברותיה המעודדות. הוריה הלחוצים מחליטים לשלוח אותה למחנה המרה. כאן היא פוגשת את גרהם המרדנית והבטוחה בעצמה שבהדרגה כובשת את לבה. "אבל אני מעודדת" אמנם יצא לפני למעלה משני עשורים אבל בזכות הגישה הקלילה, זכה עם השנים למעמד של קאלט. 

קלולס

בימוי: איימי הקרלינג
| 113 דקות

"אמה" של ג'יין אוסטין זוכה לעיבוד מודרני. בת עשירים סימפטית ומלאת כוונות טובות מנסה לתקן את עוולות העולם ויותר מכל למצוא לכולם אהבה. דרמת נעורים שהפכה לאחד הסרטים המשמעותיים של סוף המאה ה-20 עם לקסיקון ואסתטיקה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות. בקיצור ממתק שגם אחרי שלושה עשורים עדיין כובש את הלב.

סאות' פארק - הסרט

בימוי: טריי פארקר
| 80 דקות

לשונם המקולקלה של סטן, קני, קרטמן וקייל מושחתת פי כמה בעקבות צפיה בסרט קנדי עתיר גסויות. אלא שדווקא התדרדרות זו הופכת עד מהרה למגיפה המתפשטת בכל רחבי ארה”ב. כבר 25 שנים מלווה סאות’פארק את תרבות המערב עם אותו נטיה מבורכת לתקוע אצבע בעין בכל מה שתקין. הסרט שלפנינו,עדיין חתרני, פרוע, מצחיק ורלוונטי. 

ליין־אפ סטנדאפ

שיר ראובן, דור כאהן ולאה לב בליין־אפ סטנדאפ מעולה וישר אחרי הקרנת “צעקה”. ערב של צחוקים והומור שחור בחסות מידע’לה במסגרת רביעי קאלט – יוזמת הסטודנטים בסינמטק

צעקה

בימוי: ווס קרייבן
| 111 דקות

תלמידת תיכון מעיירה אמריקאית קטנה הופכת להיות מושא הרדיפה של רוצח מסתורי. סביב ציר העלילה הזה יצר ווס קרייבן את סרט האימה שלפנינו. קרייבן הצליח לקחת את חוקי הז'אנר ולהוסיף להם קומה של מודעות ואירוניה, כשהוא נעזר בשורה של כוכבי הניינטיז, הוא יצר את אחד הלהיטים הגדולים של אותו עשור.