סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

יוצא מן הכלל

בימוי: מישל הזנוויציוס
| 107 דקות

סיפור אהבתם של ז'אן-לוק גודאר ושל שחקנית הקולנוע הצעירה אן ויאזנסקי על רקע אירועי מאי 1968. מישל הזנוויציוס, במאי "הארטיסט", מגיש מחווה סגנונית מרתקת לגדול במאי הגל החדש ומצליח ליצור קומדיה פרועה, שנונה, אינטליגנטית ומרגשת בעת ובעונה אחת.

אמת מטרידה יותר

בימוי: בוני כהן, ג'ון שנק
| 100 דקות

עשור אחרי ש"אמת מטרידה" הביא את משבר האקלים אל לב התרבות הפופולרית, מגיע סרט ההמשך המרתק והסוחף שמציג עד כמה אנו קרובים למהפכת אנרגיה אמיתית. סגן הנשיא לשעבר אל גור ממשיך את מאבקו הבלתי נלאה, מטייל ברחבי העולם, מאמן צבא של לוחמי אקלים ומשפיע על מדיניות האקלים הבינלאומית. 

רוחות קרות

בימוי: טיילור שרידן
| 110 דקות

ג'רמי רנר ואליזבת אולסן מגלמים צייד אמריקאי וסוכנת FBI החוברים לחקירת אונס ורצח שמזעזעת שמורת טבע אינדיאנית מושלגת. סרט הביכורים כבמאי של טיילור שרידן (תסריטאי "סיקאריו" ו"באש ובמים"), זוכה פרס הבימוי במסגרת "מבט מסוים" בפסטיבל קאן 2017.

בלייד ראנר 2049

בימוי: דני וילנב
| 164 דקות

קיי עובד עבור משטרת לוס אנג’לס בחיסול רפליקנטים (רובוטים דמויי אדם) מדגם מיושן. בסיום מבצע חיסול כזה הוא מגלה פרט מידע חדש שמערער את כל מה שהוא יודע על עצמו. מכאן הוא יוצא למסע בלשי, בלוס אנג’לס של 2049, שיוביל אותו לאובדן או גאולה. 

חזק יותר

בימוי: דיוויד גורדון גרין
| 119 דקות

ג’ף באומן ממתין בקו הסיום של מרתון בוסטון לאקסית שלו, כדי להראות לה מחוייבות. בדיוק אז מתרחש הפיגוע במקום וג’ק מאבד את שתי רגליו. עכשיו עליו להתמודד עם הנכות ולשקם את חייו. “סרט מלא חום ואנושיות מבלי להסתיר את המציאות שהוא מתאר” (הגארדיאן).

געגוע

בימוי: שבי גביזון
| 100 דקות

אריאל בלוך מופתע למדי כשחברתו מימי האוניברסיטה מתקשרת פתאום. כשייפגשו היא תספר לו שני דברים - האחד, שכאשר נפרדו היא היתה בהריון, ונולד להם ילד עליו מעולם לא ידע. הדבר השני שתספר לו, ישנה את חייו לנצח

להעיר את המלכה

בימוי: סטיבן פרירס
| 110 דקות

כאשר משרת הודי שובר את כללי הטקס ומביט למלכה ויקטוריה בעיניה, באמצע חגיגות היובל למלכותה, הוא מצליח לזכות בתשומת לבה. יותר מכך אפילו, באהדתה וידידותה, בשעה שהיא סובלת לכל הפחות מבדידות, אם לא מדיכאון, ומסביבה חצר מלכות טקסית אך משעממת עד מוות.

אמא!

בימוי: דארן ארונופסקי
| 121 דקות

במה שמסתמן כאחד הסרטים שמפצלים בצורה הקיצונית ביותר את הביקורת והקהל, “אמא!” הוא עוד טור דה פורס של דארן ארונופסקי, באמת אחד הבמאים הנהדרים של ימינו. העלילה מתמקדת בזוג: הוא משורר מפורסם והיא בת זוגו הצעירה, שאל ביתם מתפרצים זוג נוסף וצמד ילדיהם.

סושי לטיני

בימוי: אנתוני לוצרו
| 100 דקות

כשחואנה מוצאת עבודה במסעדה אסייתית, היא מקבלת הרבה עבודה שחורה. אבל היא נמשכת לדלפק הסושי, שמנוהל בידי שלושה שפים צעירים וקרי מזג. אחד מהם מוכן ללמד אותה איך מגלגלים רול, ואחרי שנה של אימונים סודיים, היא מצליחה לשלב בין המטבח המקסיקאי ליפני.