סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

אנטנה

בימוי: אריק רוטשטיין
| 100 דקות

יהושע בן ה־84, מגלה בוקר אחד שעל גג ביתו, בית דו־משפחתי, הותקנה אנטנה סלולארית. יהושע שמאמין שכל תחלואיו וכאביו הרבים הם תוצאה של הקרינה מהאנטנות, יוצא למלחמת עולם בשכנו המנוול. אל תוך המערבולת הזאת נסחפים בעל כורחם אשתו שרה ושלושת בניו. 

טירת הזכוכית

בימוי: דסטין דניאל קרטון
| 127 דקות

כאשר ג’נט היתה ילדה היא ואחיה נגררו בעקבות הוריהם, רקס ורוז מארי, בוהמיינים יצירתיים שהפנו עורף לתרבות הצריכה האמריקאית. עכשיו, כשהיא בוגרת, גרה בניו יורק ועומדת להנשא, מתעמתת ג’נט עם זכרונות הילדות ועם המרחק הצורב בינה לבין הוריה

לוגאן לאקי

בימוי: סטיבן סודרברג
| 119 דקות

שני אחים: אחד צולע, שני גידם – מחליטים לשדוד את קופת מירוץ המכוניות. כדי לבצע את המשימה הם מבקשים לשתף פעולה עם גאון חבלה שיושב בכלא. סביב ציר העלילה הזה, חזר סטיבן סודרברג משתיקתו הקולנועית הקצרה, ומגיש קומדית מתח מהנה ומבדרת. 

הפרה ז’קלין

בימוי: מוחמד חמידי
| 92 דקות

פתח הוא איכר צעיר מאלג‘יריה שמקבל הזמנה יוקרתית לקחת את פרתו האהובה לתערוכה החקלאית בפריז. המסע המשותף של פתח וז‘קלין והדרך בה הם עוברים יוצרים הרפתקה אנושית מלאת רגעים גדולים של עזרה הדדית וצחוק מטורף.

דנקרק

בימוי: כריסטופר נולן
| 106 דקות

כריסטופר נולן מגיש אפוס היסטורי הדוק שמביא למסך את קרב דנקרק במהלכו חילצה בריטניה מאות אלפים מחייליה ממצור גרמני. בכשרון רב מצליח נולן למסור את עוצמת הימים ההם על החרדה, המתח, הנחישות וההקרבה.

חולי אהבה

בימוי: מייקל שוולטר
| 119 דקות

"חולי אהבה", הקומדיה הרומנטית המדוברת של השנה, מבוססת על סיפורו האוטוביוגרפי של קומאיל נאנג'יאני ("עמק הסיליקון") ומציגה דיוקן הומוריסטי ונוגע ללב על פערי תרבות, על אהבה ועל היכולת של הומור לרפא כמעט הכל.

בואנה ויסטה קלאב – אדיוס

בימוי: לוסי ווקר
| 110 דקות

ב־1999 ביים וים ונדרס את “בואנה ויסטה קלאב” שבבת אחת הפך את המוסיקה הקובנית ובעיקר את משתתפי המופע ההוא לכוכבים. חלקם, שהיו עד אז אלמונים למדי, זכו בעשורים האחרונים של חייהם לעדנה. כמעט 20 שנה אחר כך, שבה הבמאית לוסי ווקר אל מי שנותרו בחיים מהלהקה

הפיתוי

בימוי: סופיה קופולה
| 93 דקות

בימי מלחמת האזרחים האמריקאית, חייל פצוע מוצא מקלט בפנימייה לנשים ומעורר מערבולת של יצרים. סרטה העשיר בכוכבים, רגשות ופרטים של סופיה קופולה ("חמש ילדות יפות"), זוכת פרס הבימוי בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן לשנת 2017.

פרנץ

בימוי: פרנסואה אוזון
| 113 דקות

סרטו של פרנסואה אוזון לוקח אותנו אל עיירה גרמנית קטנה ב-1919. אנה פוגשת באדריאן, צעיר צרפתי שמגיע להניח פרחים על קברו של ארוסה, שנהרג במלחמת העולם הראשונה. נוכחותו, בסמיכות כה רבה לתבוסה הגרמנית, מציתה תשוקות חדשות.

אש חופשית

בימוי: בן ויטלי
| 90 דקות

בבוסטון של 1978, שתי קבוצות של גנגסטרים נפגשות במפעל נטוש כדי להשלים עסקת נשק. הם מקווים להעברה חלקה, אך קטטה פעוטה מתגלגלת לכדי קרב יריות כאוטי וארוך במיוחד. קומדיית פעולה סוערת של הבמאי הבריטי המוערך בן ויטלי.