סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

לחיות

בימוי: אוליבר הרמנוס
| 102 דקות

פקיד זוטר ולא צעיר מגלה כי נותרו לו חודשים ספורים לחיות. הוא מתעורר לחיים ומחליט להוציא לפועל תוכנית להקמת גן משחקים לילדים שמשרדו דחה שוב ושוב. ציר העלילה הזה מזמן לו מפגשים ומאפשר לו להתחבר לרגשות שחשב שכבר אבדו. העיבוד הבריטי ל"איקירו" המופתי של קורוסאווה הוא "סרט אלגנטי, עדין ועצוב" (הגרדיאן).

החלטה לעזוב

בימוי: פארק צ'אן־ווק
| 138 דקות

במרכז העלילה ניצב איש המשטרה האי-ג'ון. לאחר שאדם נופל אל מותו מפסגת הר, מגיע הבלש לבקר את אלמנתו ופוגש אשה נאה שאינה נראית כמי שהאובדן זעזע את עולמה. במהרה היא הופכת לחשודה, אך האי-ג'ון מתחיל לפתח בה עניין החורג מעבר לחקירה. מותחן בלשי מהפנט ומפתיע של המאסטר הקוריאני פארק צ'אן-ווק, הבמאי שאחראי ללהיט "שבעה צעדים" ושכל סרט חדש שלו הוא חגיגה קולנועית עוצרת נשימה.

אייר

בימוי: בן אפלק
| 111 דקות

ב-1984 נאבקה חברת "נייקי" על מקומה בשוק נעלי הספורט, כשמנהל השיווק מהמר על שחקן כדורסל שעתיד להצטרף לליגת ה-NBA, בשם מייקל ג'ורדן. "אייר" לוקח את האירועים שהולידו את מותג "נייק אייר" ויוצר סביבה אגדה קפיטליסטית מהנה ביותר. התסריט שנון וזריז, האנסמבל מעולה ואפלק מביים בתנופה ובלי מאמץ מיותר.

שער הפרחים

בימוי: חיים בוזגלו
| 111 דקות

"באב אל וורד" הוא שמה של עיירת פיתוח דימיונית תמצית של כל הפריפריה הישראלית. לכאן היגרה משפחת ווקנין ממרוקו, שם הם השאירו את לבם. ב"שער הפרחים" ממשיך חיים בוזגלו להציע מבט מקורי על ישראל. התוצאה, כרגיל אצל בוזגלו, מעוררת רגש ומחשבה. 

ולריה מתחתנת

בימוי: מיכל ויניק
| 76 דקות

כריסטינה היא אזרחית אוקראינית שהתחתנה עם גבר ישראלי וחיה איתו כבר ארבע שנים בישראל. היום מגיעה ולריה, אחותה הקטנה של כריסטינה, לפגוש את בעלה המיועד וללכת בעקבות אחותה הבכורה. אבל ולריה אינה קרוצה מאותם חומרים, ושתי האחיות נאלצות לשקול מחדש החלטות שהתקבלו מזמן. זוכה הפרס הסרט והתסריט בפסטיבל חיפה 2022.

עכביש קדוש

בימוי: עלי עבאסי
| 117 דקות

זאר אמיר איברהימי זכתה בפרס השחקנית בפסטיבל קאן על הופעתה המחשמלת במותחן המרתק הזה של עלי עבאסי ("גבול"), המבוסס על סיפור אמיתי. איברהימי מגלמת עיתונאית היוצאת בעקבות רוצח סדרתי המחסל נשים שעובדות בתעשיית המין, וכדי ללכוד אותו ולמצות עימו את הדין היא נאלצת להילחם גם בפטריארכליות ובמיזוגניה של הממסד האיראני.

הבוס הטוב

בימוי: פרננדו לאון דה ארנואה
| 120 דקות

חוליו בלאנקו הוא בוס בלתי נסבל, שיעשה הכל כדי לסחוט מעובדיו את כשרונם ויפטר מהם ברגע שלא יזדקק להם עוד. שבוע מפריד בינו לבין זכיה בפרס יוקרתי, ובשבוע הזה כל העניינים מסתבכים. פרננדו לאון דה ארנואה מגלה מודעות חברתית ועוטף אותה בסאטירה מדודה שמצליחה לעורר חיוך ואמפטיה.

קירבה

בימוי: לוקאס דונט
| 105 דקות

רמי ולאו הם שני חברים טובים שמבלים כל הקיץ ביחד. הקרבה בינהם יפה ומאושרת. אבל כאשר הם נכנסים לחטיבת הבינים כולם שואלים שאלות. לאו נלחץ, מחליט לנתק מגע מרמי. לוקה דונט נוגע בשאלות של זהות, חברות והתמודדות חברתית בצורה דרמטית ונועזת.