סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

בבילון

בימוי: דמיאן שאזל
| 188 דקות

הוליווד, אמצע שנות העשרים. נלי היא כוכבת מניו ג'רזי שמגיעה כדי לעשות קריירה. דרכה מצטלבת עם מאני, עוזר באיזה אולפן. מכאן ובמשך השנים הקרובות נלווה אותם בשעה שנלי תהפוך לכוכבת גדולה. ״בבילון״ הוא אפוס שמתבונן בימי הזוהר של הוליווד הצעירה והמתח הזה שבין הספקטקולרי לבין האנושי והאינטימי מעניק לסרט את כוחו. 

למצוא את ריצ'רד

בימוי: סטיבן פרירס
| 108 דקות

כאשר פיליפה לנגלי צופה במחזה ״ריצ׳רד השלישי״, היא מרגישה שהדימוי של המלך כנכה מניפולטיבי ואכזרי לא מוצדק ומחליטה למצוא את האמת אודותיו. היא אשה גרושה עם תשישות כרונית ועובדת לא מוערכת ואולי משהו מהמשבר הפרטי שלה מהדהד את זה של המלך. מהסיפור האמיתי הזה יצר סטיבן פרירס את הקומדיה הדרמטית שלפנינו

השתיקה

בימוי: שמי זרחין
| 130 דקות

חייו של אביהו, איש טלוויזיה עם פה גדול מידי, הולכים ומסתבכים. אמו שקעה בשתיקה מוחלטת, תלמיד אהוב לשעבר הופך למועמד מוביל לראשות הממשלה למרות שאף אחד לא יודע מה יש לו להגיד. השתיקה מאתגרת את אביהו עד כדי סיכון הקריירה שלו ומשפחתו.

איש ושמו אוטו

בימוי: מארק פורסטר
| 126 דקות

אוטו הוא אלמן טרי וחסר סבלנות שמוציא את מרירותו על הסביבה. משהו בקפאון הרגשי שלו מפשיר בזכות שכנים חדשים שעושים כל מאמץ להתחבב עליו. טום הנקס הלבבי מאמץ את כל כשרונו כדי להביא למסך גיבור נרגן שמגלה מחדש את רגשותיו והתוצאה מצטברת לקומדיה חיננית ונוגעת ללב. 

מבט מבפנים

בימוי: כריסטיאן מונג'יו
| 125 דקות

מתיאס, בן למיעוט גרמני, חוזר לכפר הולדתו בטרנסלבניה, איפה שרוב תושבי הכפר הם רומנים. העסקתם של שלושה עובדים מסרי לנקה גוררת מחאה בקרב התושבים שאינם מוכנים ששחורי עור יכינו את הלחם שלהם. כריסטיאן מונג'יו מתרגם שאלות חברתיות לדרמות אנושיות והתוצאה היא דרמת מוסר מעולה.

הפייבלמנים

בימוי: סטיבן שפילברג
| 150 דקות

בגיל 75 חוזר סטיבן שפילברג אל הביוגרפיה הפרטית ומתאר את שנות התבגרותו כילד יהודי באמריקה של שנות החמישים והשישים, את הנישואים הקורסים של הוריו ואת צעדיו הבוסריים בקולנוע. "זהו פרק זכרון רב עוצמה, הנהנה מהופעה כבירה של מישל וויליאמס ופול דאנו..." (סקרין). 

אחרי השמש

בימוי: שרלוט וולס
| 102 דקות

מערכת היחסים בין אב צעיר לבתו התיכף מתבגרת בזמן שהם נופשים במלון זול בטורקיה עומדת במרכז אחת ההפתעות הנפלאות של 2022. זהו סרט חד פעמי: רומנטי, שבור, מלנכולי ומסתורי שמצליח לתאר בצורה יפה את האהבה שבין האב לבתו ושילווה אתכם בלבכם ובמחשבותיכם זמן רב לאחר ההקרנה.

הצגת הקולנוע האחרונה (2021)

בימוי: פאן נלין
| 110 דקות

סמי, מתגורר עם משפחתו בכפר נידח בהודו, מהופנט לגלות את הקולנוע בפעם הראשונה. למורת רוחו שלאביו, הוא חוזר לקולנוע יום אחרי יום כדי לצפות בסרטים נוספים ומתיידד עם המקרין. הוא מבין במהרה שסיפורים הופכים לאור, אור הופך לסרטים, וסרטים לחלומות.