סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

התחרות הרשמית

בימוי: גסטון דופרה, מאריאנו כהן
| 114 דקות

בחיפוש אחר דרך להשאיר את חותמו על העולם ולזכות בהערכה, מחליט מיליארדר עם מעט מאוד ידע אמנותי ליזום ולממן הפקה של סרט. לשם כך הוא שוכר את מיטב הכישרונות שיש לעולם הקולנוע להציע, כישרונות עצומים, לכל אחד מהם אגו עצום עוד יותר. "התחרות הרשמית" היא קומדיה מבריקה עם אהבה ענקית לסרטים ולקולנוע.

אמהות מקבילות

בימוי: פדרו אלמודובר
| 123 דקות

שתי נשים שעומדות להפוך לאימהות יחידניות נפגשות בחדר הלידה. סביב הקשר בין שתי האמהות הצעירות מעצב אלמודובר את סרטו החדש. עם הופעה כבירה מאנסמבל נשי בראשות פנלופה קרוז, עם צילום ועיצוב מרהיבים כרגיל ופסקול היצ'קוקיאני, התוצאה היא "יצירה של עדינות נדירה" ("טיים מגזין"). 

איך נתת לזה לקרות

בימוי: יאיר אשר, איתמר לפיד
| 103 דקות

ישי, פסנתרן ג'אז, חוזר לתל אביב מפריז אחרי שנים. אחיו עומר ושותפו לדירה חיים מהיד לפה אבל מנצלים כל רגע כדי לתכנן את המסיבה הבאה. בתוך בליל מסיבות, סמים, סקס ומפגשים אקראיים עם שלל טיפוסים מטולטלים ומבולבלים, האחים מחפשים לחזור אחד לחייו של השני. "דיוקן של ישראליות עכשווית צעירה (שיש בו) מידה של רצינות שהופכת את הצפייה בסרט לראויה" (אורי קליין, "הארץ")

אהבה בשחקים: מאווריק

בימוי: ג'וזף קוסינסקי
| 130 דקות

קפטן פיט מיטשל חוזר לבית הספר לטיסה "טופ גאן" כדי להכשיר טייסי נחתים למשימה מורכבת, ונאלץ להתמודד עם משקעי העבר. זהו סרט המשך מעולה, ששומר על מעלות המקור ומצליח ליצר סצינות אקשן סוחפות לצד רגעים בעלי מימד רגשי של ממש.  

שיעורים בפרסית

בימוי: ודים פרלמן
| 128 דקות

בחור בלגי צעיר, נעצר על ידי האס־אס יחד עם יהודים אחרים ונשלח למחנה ריכוז בגרמניה. הוא נמלט בעור שיניו ממוות כשהוא נשבע לשומריו שחלה שגיאה נוראית: הוא לא יהודי, הוא פרסי. השקר הזה מציל את חייו באופן זמני, אולם אז מוטלת עליו משימה שנראית בלתי אפשרית...

אלביס

בימוי: באז לורמן
| 149 דקות

בסגנונו הקולנועי הנועז, הזריז והצבעוני מגיש באז לורמן ביוגרפיה קולנועית אינטנסיבית של אלביס פרסלי. לורמן לא עוסק בפסיכולוגיה או סוציולוגיה אלא מעצב את הסיפור כספקטקל שמתמקד - באמצעות צילום דינמי, עריכה קפיצית ובחירות פסקול מקוריות – בתפקידו של פרסלי כראש החץ של מלחמת התרבות במחצית השניה של המאה העשרים.

האדם הגרוע בעולם

בימוי: יואכים טרייר
| 127 דקות

ג'ולי (רנאטה ריינסב, זוכת פרס השחקנית בפסטיבל קאן) כבר כמעט בת 30, אך חייה עדיין שרויים בכאוס קיומי. בן זוגה דוחק בה להתמסד ולהקים משפחה, אך ערב אחד היא נקלעת למסיבה ופוגשת גבר אחר, צעיר ומלא קסם. המפגש עמו מוביל אותה להתמסר לעוד מערכת יחסים – בתקווה שהפעם תמצא את משמעות החיים. דרמה חכמה ומרגשת מאת הבמאי יואכים טרייר.