סגור
לתכנית החודשית

שרלוט

בימוי: אריק וורין, טאהיר ראנה
| 92 דקות

סרט דרמה מונפש המספר את סיפורה האמיתי של שרלוט סלומון, ציירת יהודייה שמגיעה לפרקה בברלין של ערב מלחה"ע. בעלת הדמיון העשיר והכישרון המתפקע, שרלוטה חולמת להיות אמנית, – אך העולם סביבה משתנה במהירות ובאופן מסוכן. באמונה שרק מעשה בלתי רגיל יציל אותה היא יוצאת להרפתקה אדירה – היא מציירת את סיפור חייה ויוצרת יצירת מופת על־זמנית.

מים עמוקים

בימוי: אדריאן לין
| 115 דקות

לבני הזוג ויק ומלינדה יש "הסדר": מלינדה משתובבת עם מי שבא לה. וגם אם נדמה שלויק, המבוגר ממנה בעשור וחצי, הדבר אינו מפריע, עובדה היא שהמאהבים האלו נעלמים. אדריאן לין המיומן מעצב את המותחן הזה באותה הנאה ואנרגיה שאיפיינו את כותריו הקודמים ("חיזור גורלי", "הצעה מגונה"), והתוצאה "היא מותחן אירוטי מהנה ביותר, גם אם הוא אינו אומר דבר משמעותי על מערכות יחסים אמיתיות" (וראייטי).

אדומה אש

בימוי: דומי שי
| 100 דקות

מיי היא בת נוער צעירה טיפוסית, חוץ מעניין קטן. כאשר הרגשות מציפים את מיי, היא כמו כל בנות משפחתה, הופכת לפתע לפנדה אדומה וגדולה. "אדומה אש" הוא הלהיט החדש של פיקסר לשנת 2022. כמו תמיד, הוא מציע סיפור חכם, אנימציה מבריקה והרבה תגמול רגשי. 

מאסר בית

בימוי: אלכסיי גרמן הבן
| 106 דקות

דויד הוא מרצה באוניברסיטה בעיר פרובינציאלית ברוסיה. השחיתות של הממשל המקומי מרגיזה אותו והוא מחליט למחות. אבל במקום שראש העיר יתן את הדין, דויד מואשם במעילה ונשלח למאסר בית. דרמה סאטירית, קפקאית ונוקבת, ששואבת את השראתה מגדולי הספרות הרוסית ומן המציאות ברוסיה של ימינו.

משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק

בימוי: טום גורמיקן
| 107 דקות

ניקולס קייג' יוצא למיורקה, שם מעריץ ספרדי שלו מוכן לשלם מיליון דולר בעבור סופ"ש עם השחקן. הוא נסחף להרפתקה הכוללת ענייני ריגול והצלת המולדת. ראינו כבר סרטים מודעים לעצמם עם שחקנים שמשחקים את עצמם וכו' וכו'. כאן התוצאה אינה לוקחת עצמה ברצינות וכל מה שהיא דורשת היא להתרווח מול פיתוליה ומול הנוכחות החד פעמית של קייג' כדי לחגוג את הקריירה האדירה והפרועה שלו.

הנהגת של מר יוסוקה

בימוי: ריוסוקה המגוצ'י
| 179 דקות

ספק מסתכל על העתיד, ספק בורח מהעבר, במאי תיאטרון עובר לעיר חדשה כדי לביים את "הדוד וניה". התיאטרון מצוות לו נהגת צעירה והשניים יוצאים למסע במהלכו ילמדו להכיר אחד את השניה, ואולי אף את עצמם. בעיבוד לסיפור מאת הארוקי מורקאמי, הבמאי ריוסוקה המגוצ'י מגיש סרט יפהפה ומהורהר על בדידות, אהבה והאומץ להתמודד עם העבר.