סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

הנה אנחנו

בימוי: ניר ברגמן
| 94 דקות
אהרון מקדיש את חייו לטיפול בבנו אורי. השניים חיים יחד בשלווה ובהרמוניה, רחוקים מהעולם האמיתי. אבל אורי הוא אוטיסט וכעת, כמתבגר צעיר, ייתכן שהגיע לגיל שבו כדאי שיעבור לגור בבית לאנשים עם צרכים דומים לשלו. בדרכם למוסד, אהרון מבין שאורי אינו מוכן לפרידה. השניים יוצאים למסע בריחה ברחבי הארץ, מסע שישנה את חיי שניהם.

 

תל אביב

בימוי: מרט פרחומובסקי
| 81 דקות

מיכאל ודנה הם זוג נשוי, שחי את חיי האינרציה האופייניים לצעירים בעיר גדולה. משבר בלתי צפוי מטלטל את עולמם ומאלץ אותם לעשות חשבון נפש ולבחון מחדש את חייהם ויחסיהם. סיפורם הוא סיפורה של תל אביב העכשווית, על אנשיה, קולותיה, יופיה וכיעורה.

מין חסר מזל או פורנו משוגעים

בימוי: ראדו ג'ודה
| 106 דקות

סרטו החדש של ראדו ג'ודה, שגרף את פרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין 2021, עוקב אחר אמי, מורה בבית ספר שתדמיתה המקצועית סופגת מהלומה אנושה לאחר שסרטון וידיאו פרטי שבו היא מתועדת בעיצומו של אקט מיני סוער דולף לאינטרנט. זהו קרקס קולנועי מצחיק אשר מציע מבט שנון ואנושי על העידן הנוכחי ושפע שמרניו ומתירניו. אל תחמיצו! לגילאי 18+.

הדוכס

בימוי: רוג'ר מיצ'ל
| 96 דקות

גבר בריטי לא צעיר מסלק מהנשיונל גלרי דיוקן קלאסי של גויה במחאה על אגרת הטלויזיה. על בסיס סיפור אמיתי, עם הופעה כובשת של ג'ים ברודבנט, זוהי קומדיה בריטית מושלמת: מצחיקה-מרגשת, שנונה ועם אנדרסטייטמנט קלאסי. 

לברוח

בימוי: יונאס פוהר רסמוסן
| 90 דקות

סרט תיעודי יוצא דופן המגולל באמצעות אנימציה מרשימה את סיפורו של אמין נוואבי, שנמלט בילדותו מאפגניסטן לאחר הפלישה הסובייטית ועבר מסע תלאות עד שהגיע לדנמרק. השילוב שבין מיומנות סגנונית לאינטימיות מעניקים חוויה חושית ורגשית יוצאת דופן בזכותה כבש "לברוח" את הקהל. אל תחמיצו. 

רגע אחד

בימוי: ז'אנג יימו
| 104 דקות

אסיר שנמלט ממחנה עבודה בסין של מהפכת התרבות מנסה לשים את ידו על סרט תעמולה ישן מהסיבות האישיות ביותר. הרחק מהקולנוע הספקטקולרי שאיפיין אותו בשנים האחרונות ייצר ז'אנג יימו את היצירה שלפנינו, מצולמת ומשוחקת להפליא, ומדגישה את יכולתו, באמצעים יותר צנועים, ליצור דרמה אנושית מרגשת.

פריז, הרובע ה-13

בימוי: ז'אק אודיאר
| 104 דקות

סרטו החדש והיפהפה של ז'אק אודיאר, זוכה פרס דקל הזהב על "דיפאן". הסרט, שהוקרן במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן האחרון, נקרא על שם זירת ההתרחשות שלו, אחד הרבעים התוססים והרב תרבותיים ביותר של עיר האורות. הוא עוקב אחר שתי צעירות וצעיר מהרובע שגורלותיהם הרומנטיים נכרכים יחד.

להרפות את האגרופים

בימוי: קירה קובאלנקו
| 97 דקות

הזוכה הגדול של תחרות "מבט מסוים" בפסטיבל קאן 2021 עוקב אחר עדה, צעירה המתגוררת בעיירה נידחת בצפון אוסטיה שבקווקז עם אביה ואחיה הצעיר. היא מצפה בקוצר רוח לביקור אחיה הבכור, שהצליח להיחלץ מהעיר ומאחיזתו החונקת של אביהם. עדה מקווה שבעזרת האח תוכל גם היא לצאת לדרך עצמאית הרחק מאביה, חרף אהבתה אליו.

ויהי בוקר

בימוי: ערן קולירין
| 101 דקות

סמי, עובד היי טק המתגורר בירושלים, חוזר לכפר שבו גדל לרגל חתונת אחיו. בדרך חזרה המשפחה מגלה שהכפר הושם תחת מצור. בדיוק כשחשב שמצא את מקומו בחיים, סמי נאלץ לבחון מחדש את מקומו בחיים. בזכות בימוי חכם, אנסמבל שחקנים מצוין ושילוב של הומור ואנושיות התוצאה היא מבט שנון ומקורי על זהות, משפחה, וחופש – פנימי וחיצוני.