סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

ההיסטוריה האישית של דייוויד קופרפילד

בימוי: ארמנדו יאנוצ'י
| 116 דקות

סרטו של ארמנדו יאנוצ'י ("סטלין מת!") הוא עיבוד חופשי, משעשע ויוצא דופן לספרו האהוב של צ'רלס דיקנס. זוהי קומדיה בריטית חכמה, מסוגננת וצבעונית הכוללת תצוגות משחק נפלאות של דב פאטל ("נער החידות ממומבאי"), טילדה סווינטון ויו לורי ("האוס"), שלמרבה הצער קצת הלכה לאיבוד במגיפה. אבל לא כדאי להחמיץ, מדובר ב"מעשיה זריזה, מצחיקה ומהנה לכל אורכה" (הוליווד ריפורטר).

השורקים

בימוי: קורנליו פורומבויו
| 98 דקות

סרטו החדש של קורנליו פורומבויו ("שם תואר, משטרה") עוקב אחר שוטר מנוסה ומתוחכם שבמקביל לעבודתו מנהל קשר הדוק עם הפשע המאורגן. לאחר שצעירה יפה ומסתורית מגייסת אותו למשימה יוצאת דופן, הוא מוצא עצמו לכוד בין עמיתיו במשטרה לאנשי המאפיה – ובינם לבין הרגשות שהוא מפתח כלפי מפעילתו.

חולמת רק עליו

בימוי: לורן היינמן
| 105 דקות

הסרט נוצר בהשראת ליאון בלום, הפוליטיקאי הסוציאליסט הצרפתי היהודי וראש ממשלת צרפת שלוש פעמים, והרומן שניהל עם ז'אנו רייכנבך, שפגשה את בלום כשהייתה בת 16 בלבד והתאהבה בו. כשסוף סוף התאפשר להם להיות יחד, הגיעו הנאצים לצרפת וז'אנו ויתרה על חייה הנוחים כדי לקשור את גורלה בזה של בלום. דרמה תקופתית מלוטשת על אהבה אין סופית. 

התקופה היפה בחיי

בימוי: ניקולא בדוס
| 110 דקות

בשעה שהנישואים שלו עם מריאן במשבר, ויקטור מוזמן להשתתף במשחק תפקידים שמאפשר לו לשחזר את הרגע שהתאהב בה, לפני ארבעים שנה. האם האפשרות להפוך את הזכרון למציאות ולחיות מחדש את העבר יציתו מחדש גם את האהבה? עם צוות שחקנים מצוין ובימוי סוחף - התוצאה היא סרט נפלא: חכם, מצחיק, שנון ורומנטי. אל תחמיצו! 

ארץ נוודים

בימוי: קלואי ז'או
| 107 דקות

פרן היא אלמנה שעוזבת את העיירה המתרוקנת שבה חייה ויוצאת לנדודים במערב ארה”ב שאחרי המשבר הכלכלי. גלריית הדמויות שהיא פוגשת מציעה לנו חוויה קולנועית יחודית: דיוקן אינטימי, אנושי וחשוף של אמריקה, שבזכות הבימוי הפרום של קלואי ז’או והצילום הנדיב של נופיו האנושיים והפיזיים כבש את המבקרים והקהל וזכה בפרס האוסקר לשנת 2020. 

האביר הירוק

בימוי: דיוויד לאורי
| 130 דקות

גאווין, אחיינו של המלך ארתור, נענה לאתגר שמציב לו "האביר הירוק". הוא עורף את ראשו, ויוצא למסע שבסופו, מקץ שנה, יפגוש שוב באביר לעימות גורלי. על בסיס פואמה מן המאה ה-14 יצר דיוויד לאורי את "אחד מסרטי ההתבגרות המהפנטים שנראו אי פעם" (ארז דבורה, טמקא).